بنر بالای صفحه
روزنامه نگاری در ایران
روزنامه نگاری در ایران روزنامه نگاری در ایران

فروش ویژه

کتاب روزنامه نگاری در ایران

معرفی کتاب روزنامه نگاری در ایران

(5)
کتاب روزنامه نگاری در ایران (از رسالت تا حرفه)، اثر حسین شهیدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانه - ترابر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 40,000 21%

31,600

40,000 21% 31,600

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(6)
22%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
19%
(4)
22%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: حسین شهیدی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 426
انتشارات: دانه - ترابر وزن: 480
شابک: 9786009023325 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

نوشته ایست از حسین شهیدی به چاپ انتشارات دانه-ترابر.مجموعه ای که به بررسی تحولات روزنامه نگاری در ایران از هنگام شکل گیری انقلاب سال در ۱۳۵۷ تا تیرماه ۸۴ پرداخته و میزان نزدیک شدن این رشته را در ایران از جنبه ی عملی و فکری به روزنامه نگاری حرفه ای در غرب مورد پژوهش قرار داده است.

شهیدی به بررسی اوضاع روزنامه نگاران از جنبه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می پردازد و دیدی از تاریخ و سیاست معاصر ایران می دهد.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

از دید مطبوعات محافظه کار، حرفه روزنامه نگاری میان دو تیغه «قیچی» گرفتار شده بود، از یکسو «متحجران» که نمی توانستند پیشرفت را بپذیرند، و از سوی دیگر «روشنفکران منحرف» که نمی توانستند «ادبیات بومی» خلق کنند.

محافظه کاران، اصلاح طلبان را متهم می کردند که دمکراسی را به دنیوی بودن، که «در فرهنگ ما جایی ندارد» گره زده و با سوء استفاده از حق انتقاد، کاریکاتوری چاپ کرده بودند که روحانی برجسته ای چون آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را به شکل تمساح نشان می داد.

محافظه کاران همچنین نمی پذیرفتند که اصلاح طلبان واقعا از توقیف شدن روزنامه هایشان صدمه ای دیده ... اند، زیرا «با داشتن یکی دو امتیاز دیگر در جیب»، بسته شدن یک روزنامه نه تنها خرجی برای آنان نداشت، بلکه می توانست اعتبار سیاسی نیز برایشان به دنبال بیاورد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

حسین شهیدی

حسین شهیدی

در حال حاضر مطلبی درباره حسین شهیدی نویسنده روزنامه نگاری در ایران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید