چهل سال پژوهش
چهل سال پژوهش

کتاب چهل سال پژوهش

معرفی کتاب چهل سال پژوهش

(2)
کتاب چهل سال پژوهش (چهارمین کتاب شامل سخنرانیهای اعضا انجمن دانش پژوهان ایران)، اثر عبدالرفیع حقیقت ، با ترجمه مترجم فرزین سوری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کومش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(3)
3%
(2)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • توضیحات
    اثری است از عبدالرفیع حقیقت (رفیع) به چاپ انتشارات کومش. این مجموعه در بردارنده اشعار، نکته های دلنشین ادبی و اجتماعی و سخنرانی های برگزیده ایست که در طی عمر چهل ساله انجمن دانش پژوهان ایران مطرح شده و تاثیر فراوانی بر اعضای انجمن نهاده است. انجمن یادشده مهرماه سال 1358 تاسیس شده و در زمینه های علمی، فرهنگی و اجتماعی مباحث دقیق و عمیقی را دنبال کرده و به پژوهش کتاب های متعدد پرداخته است.
    گزیده ای از کتاب من به خلاف رسم ناخوب و عادت نامطلوب مرده پرستی و زنده ستیزی، در این گفتار، عامدانه، در مقام زنده ستایی به سرایش یک قصیده ی هشتاد و چند بیتی در ستایش گروهی از هم عصران خود دست زدم و نام تک تک اعضای انجمن دانش پژوهان ایران را در این چکامه، به رشته ی نظم در آوردم. این چهره های علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی خوشبختانه همه در تاریخ سرایش این چکامه، در قید حیات اند.

مشخصات محصول

نویسنده: عبدالرفیع حقیقت ویرایش: -
مترجم: مترجم فرزین سوری تعداد صفحات: 656
انتشارات: کومش وزن: 986
شابک: 9786008049074 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : زرکوب

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مقاله ها و خطابه ها،علوم انسانی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

عبدالرفیع حقیقت

عبدالرفیع حقیقت

در حال حاضر مطلبی درباره عبدالرفیع حقیقت نویسنده چهل سال پژوهش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم فرزین سوری

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم فرزین سوری مترجم کتاب چهل سال پژوهش در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم فرزین سوری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید