با ایده بوک قیمت هارو دور بزن
اسرارالتوحید نشر فردوس
اسرارالتوحید نشر فردوس

قیمت قبل

کتاب اسرارالتوحید نشر فردوس

معرفی کتاب اسرارالتوحید نشر فردوس

(2)
کتاب اسرارالتوحید (فی مقامات الشیخ ابی سعید)، اثر محمدبن منور ، با ترجمه ذبیح الله صفا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات فردوس ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 350,000
قیمت ایده بوک: 290,000 5%

276,500

290,000 5% 276,500

کتاب های مرتبط

(5)
20%
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(4)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمدبن منور ویرایش: -
مترجم: ذبیح الله صفا تعداد صفحات: 405
انتشارات: فردوس وزن: 786
شابک: 9789643204013 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : گالینگور

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(با مقابله نسخ استانبول و لنین گرادو کپنهاگ)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدبن منور

محمدبن منور

در حال حاضر مطلبی درباره محمدبن منور نویسنده اسرارالتوحید نشر فردوس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ذبیح الله صفا

در حال حاضر مطلبی درباره ذبیح الله صفا مترجم کتاب اسرارالتوحید نشر فردوس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ذبیح الله صفا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید