بنر بالای صفحه
هرمان هسه و شادمانی های کوچک
هرمان هسه و شادمانی های کوچک

فروش ویژه

کتاب هرمان هسه و شادمانی های کوچک

معرفی کتاب هرمان هسه و شادمانی های کوچک

(4)
کتاب هرمان هسه و شادمانی های کوچک، اثر پریسا رضایی ، با ترجمه پریسا رضایی - رضا نجفی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات مروارید ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 220,000 22%

171,600

220,000 22% 171,600

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
19%
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: پریسا رضایی ویرایش: -
مترجم: پریسا رضایی - رضا نجفی تعداد صفحات: 259
انتشارات: مروارید وزن: 298
شابک: 9789646026766 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب در این مجموعه سعی شده با ترجمه برخی یادداشت‌های((هرمان هسه)) همچنین بازنگری در آثار او، احوال و اندیشه‌های هسه به خوانندگان عرضه شود .آن چه در این مجموعه گردآمده برخی نوشته‌ها، نقدها، داستان‌ها، مقالات، و نامه‌نگاری‌های هرمان هسه است . در پایان کتاب نیز چند نوشته از دیگران تحت عنوان((هرمان هسه به روایت منتقدان)) فراهم آمده است .بخش نخست کتاب برگزیده‌ای است از نوشته‌های پراکنده((هسه)) و در بخش دوم سه داستان کوتاه از او به چاپ رسیده که عبارت‌اند از :((پروانه))، ((مردی با کتاب‌های بسیار)) و ((بازداشت)) .قسمت سوم کتاب متضمن چند شعر از((هسه)) ... است . در بخش چهارم نیز مکاتبات((هرمان هسه)) و ((توماس مان)) به چاپ رسیده است .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پریسا رضایی

پریسا رضایی

در حال حاضر مطلبی درباره پریسا رضایی نویسنده هرمان هسه و شادمانی های کوچک در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

پریسا رضایی

در حال حاضر مطلبی درباره پریسا رضایی مترجم کتاب هرمان هسه و شادمانی های کوچک در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پریسا رضایی

رضا نجفی

در حال حاضر مطلبی درباره رضا نجفی مترجم کتاب هرمان هسه و شادمانی های کوچک در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رضا نجفی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید