مجموعه عکس های تاریخی ایران چهار هزار تصویر
مجموعه عکس های تاریخی ایران چهار هزار تصویر مجموعه عکس های تاریخی ایران چهار هزار تصویر

کتاب مجموعه عکس های تاریخی ایران چهار هزار تصویر

معرفی کتاب مجموعه عکس های تاریخی ایران چهار هزار تصویر

(2)
کتاب مجموعه عکس های تاریخی ایران (چهار هزار تصویر)،(13جلدی،2زبانه،باقاب)، اثر فرشاد ابریشمی ، با ترجمه رعنا خزاعی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابریشمی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: فرشاد ابریشمی ویرایش: -
مترجم: رعنا خزاعی تعداد صفحات: 1856
انتشارات: ابریشمی وزن: 3746
شابک: 9786005696912 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب مجموعه عکس های تاریخی ایران 13 جلدی (چهار هزار تصویر) اثر فرشاد ابریشمی با ترجمه رعنا خزاعی توسط انتشارات ابریشمی در 1856 صفحه به چاپ رسیده است.


فرشاد ابريشمي، نويسنده و پژوهنده تاريخ كه خود چندين كتاب تاريخي درباره كوروش هخامنشي و داريوش نوشته است، به كتاب‌سازي در حوزه تاريخ ايران باستان اشاره مي‌كند و مي‌گويد: درباره‌ تاريخ ايران باستان، كتاب‌هاي بسياري در دسترس پژوهندگان فارسي زبان وجود دارد. هر چند همه‌ آن‌ها از ديد پژوهشي ارزش يكساني ندارند، اما راهگشاي خوانندگان براي فهم و درك رويدادهاي تاريخي خواهند بود.


اثر حاضر دربردارنده ي تصاوير سياه و سفيد از كوچه و بازار، مشاغل و مردمان ايران زمين از زمان قاجار تا اواخر دوره پهلوي است كه از مجموعه آرشيو آقايان تهامي، جديدالاسلام و… گردآوري شده.


مجموعۀ سیزده جلدی حاضر از ارزش بسیار بالایی برخوردار است و شامل تصاویر منتشر نشده ای از ایران زمین می باشد که با “ایران قدیم” شروع شده و با “رجال قاجار به روایت تصویر” به پایان رسیده است.


مجموعه پیش رو تلفیقی از تصاویر و توضیحات مختصری از سابقه تاریخی هر مکان وبنای کهن به دو زبان فارسی و لاتین است.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

کاخ گلستان


از بناهای قدیمی صفویه است که براساس حوادث طبیعی و حمله افغان ها آسیب دید و تغییرات عمده یافت اما عمارت کلاه فرنگی، تالار عاج و تالار سلام و چهل ستون در مکان های فعلی ترمیم و شمس العماره و تکیه دولت در زمان ناصرالدین شاه بدان افزوده گشت. مجموعه کاخ گلستان شامل عمارت خروجی، ایوان تخت مرمر، خلوت کریمخانی، تالار سلام، تالار عاج یا سفره خانه، تالار برلیان، عمارت بادگیر و شمس العماره و کاخ ابیض می باشد. در زمان رضاشاه حصار دور آن، سر در باب عالی، نگارخانه، تکیه دولت، عمارت خروجی و باغ گلشن تخریب گردید.


کاخ ابیض در سال 1266 به دستور ناصرالدین شاه جهت نگهداری هدایای شاهنشاهی ساخته شد. این کاخ در گوشه غربی باغ گلستان محل کار صدراعظم ها و نخست وزیران بود. این مکان سرانجام در سال 1347 به موزه مردم شناسی اختصاص یافت.-

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فرشاد ابریشمی

فرشاد ابریشمی

در حال حاضر مطلبی درباره فرشاد ابریشمی نویسنده مجموعه عکس های تاریخی ایران چهار هزار تصویر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

رعنا خزاعی

در حال حاضر مطلبی درباره رعنا خزاعی مترجم کتاب مجموعه عکس های تاریخی ایران چهار هزار تصویر در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رعنا خزاعی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید