پدرو پارامو نشر ماهی
پدرو پارامو نشر ماهی پدرو پارامو نشر ماهی

کتاب پدرو پارامو نشر ماهی

معرفی کتاب پدرو پارامو نشر ماهی

(2)
کتاب پدرو پارامو، اثر خوآن رولفو ، با ترجمه کاوه میرعباسی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ماهی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی جیبی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: خوآن رولفو ویرایش: -
مترجم: کاوه میرعباسی تعداد صفحات: 196
انتشارات: ماهی وزن: 120
شابک: 9789642092741 تیراژ:
اندازه (قطع) : جیبی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پدرو پارامو اثر خوآن رولفو یکی از بزرگترین آثار ادبیات مکزیک و از مهمترین رمان‌های سده بیستم است. رئالیسم جادویی اثر که سراسر، تصویرهای ادبی فوق‌العاده‌ای می‌آفریند و نوع روایت‌پردازی درخشان رولفو باعث خلقِ یکی از ماندگارترین آثار ادبیات جهان شده است.

بازگشت خوآن پرثیادو بعد از سال‌ها به روستای کومالا شروع ماجراهای رمان است. کومالا همچون شهر ارواح است. با مردگانی که بنا به علت خطاها و اشتباهاتشان در گذشته، پیوسته در غوغا و تلاطم‌اند.

در کومالا، مرز بین مردگان و زندگان مشخص نیست اما صداها و بازتاب آن‌ها فضایی پر از وهم بوجود آورده است. مردمی که در کومالا هنوز زنده‌اند و نمرده‌اند، چشم‌انتظار مرگی هستند که آنها را به بهشت برساند.

خوآن پرثیادو هنگامی که مادرش در بستر مرگ بوده به او قولی داده: اینکه بیاید و پدرش را پیدا کند. پدری به نام پدرو پارامو. اما این پدرو پارامو کیست و آیا خوآن بالاخره او را پیدا می‌کند؟

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

بعد از اینکه پدر رنتریا آب پاکی رو ریخت روی دستم و بهم گفت محاله به ملکوت راهم بدن، دیگه بهش اعتنایی نکردم. پدر گفت از دور هم چشمم به ملکوت نمی‌افته.

به خاطر گناه‌هام بود؛ ولی اون نباید همچه حرفی بهم می‌زد. همین‌جوریش هم تحمل زندگی، کم عذاب نداره.

تنها چیزی که به آدم توان تکون خوردن می‌ده امید به اینه که وقتی مُرد، می‌ره یک جای بهتر. اما وقتی یک در رو روت می‌بندن و تنها دری که باز می‌مونه هم درِ جهنمه، دیگه به چی می‌تونی دلت رو خوش کنی؟ آدم با خودش می‌گه کاش اصلا به دنیا نمی‌اومدم. خوآن پرثیادو، واسه من ملکوت همین جاست که الان هستم…

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

خوآن رولفو

خوآن رولفو

در حال حاضر مطلبی درباره خوآن رولفو نویسنده پدرو پارامو نشر ماهی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

کاوه میرعباسی

در حال حاضر مطلبی درباره کاوه میرعباسی مترجم کتاب پدرو پارامو نشر ماهی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

کاوه میرعباسی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید