بنر بالای صفحه
گودال گرگ ها
گودال گرگ ها

قیمت قبل

کتاب گودال گرگ ها

معرفی کتاب گودال گرگ ها

(2)
کتاب گودال گرگ ها، اثر لارن ولک ، با ترجمه سمیه سادات اکبرنیا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابوعطا - بادبادک ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 220,000
قیمت ایده بوک: 173,000 3%

169,400

173,000 3% 169,400

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب گودال گرگ ها اثر لارن ولک مترجم سمیه اکبرنیا نشر ابوعطا منتشر شده است 
    این آغاز یک تغییر در زندگی ما بود. اگر ما آن دوربین عکاسی کداک را برنده نشده بودیم، اگر شکوفه های هلو آن سال کمتر زیبا بودند، اگر توبی آن روز آنجا پیاده روی نمی کرد، اگر من خود را از نگاهش پنهان کرده بودم، اگر به او «نه» می گفتم، اگر توبی یاد نگرفته بود که چگونه عکس بگیرد و بالاخره اگر دوربین عکاسی را به خودش داده بودم و با او آشنا نمی شدم و او هم با من، اگر آن روز از آن راه رد نشده بودیم شاید کمتر در دردسر می افتادیم. اما مهم این است که ببینیم هر چیز چطور تمام می شود تا اینکه
...
  • فقط نظاره کنیم چطور اتفاق می افتد…

مشخصات محصول

نویسنده: لارن ولک ویرایش: -
مترجم: سمیه سادات اکبرنیا تعداد صفحات: 288
انتشارات: ابوعطا - بادبادک وزن: 338
شابک: 9789641702900 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای کودکان و نوجوانان انگلیسی،قرن 21م،کتاب پرفروش نیویورک تایمز و کتاب سال وال استریت ژورنال،برنده جایزه NEWBERY HONOR)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لارن ولک

لارن ولک

در حال حاضر مطلبی درباره لارن ولک نویسنده گودال گرگ ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سمیه سادات اکبرنیا

در حال حاضر مطلبی درباره سمیه سادات اکبرنیا مترجم کتاب گودال گرگ ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سمیه سادات اکبرنیا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید