بنر بالای صفحه
ماجرای جوانی یک استاد بیست و چهار ساعت از زندگانی یک زن
ماجرای جوانی یک استاد بیست و چهار ساعت از زندگانی یک زن ماجرای جوانی یک استاد بیست و چهار ساعت از زندگانی یک زن

فروش ویژه

کتاب ماجرای جوانی یک استاد بیست و چهار ساعت از زندگانی یک زن

معرفی کتاب ماجرای جوانی یک استاد بیست و چهار ساعت از زندگانی یک زن

(5)
کتاب ماجرای جوانی یک استاد/بیست و چهار ساعت از زندگانی یک زن، اثر اشتفان تسوایک ، با ترجمه جواد شیخ الاسلامی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1364 توسط انتشارات توس ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 65,000 22%

50,700

65,000 22% 50,700

محصولات مرتبط

(4)
19%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(2)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(1)
1%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: اشتفان تسوایک ویرایش: -
مترجم: جواد شیخ الاسلامی تعداد صفحات: 282
انتشارات: توس وزن: 320
شابک: 9782000650805 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1364

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اشتفان تسوایک

اشتفان تسوایک

۲۸ نوامبر ۱۸۸۱ تا ۲۳ فوریه‌ی ۱۹۴۲ - اتریشی
اشتفان تسوایگ نویسنده‌ی اتریشی است که در شعر،‌ داستان کوتاه، رمان، نمایشنامه و زندگی‌نامه طبع‌آزمایی کرده است. تسوایگ در دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰، در اوج فعالیت ادبی خود و یکی از محبوب‌ترین نویسندگان جهان بود. «ماری آنتوانت» و «شطرنج» از کتاب‌های شناخته‌شده‌ی او هستند.

اشتفان تسوایگ (Stefan Zweig) در 28 نوامبر 1881 در وین متولد شد. مادرش، آیدا برتاوئر،‌ دختر یک بانک‌دار یهودی، و پدرش، موریس تسوایگ، صاحب صنعتی یهودی و ثروتمند بود.
اشتفان تسوایگ در سال 1904 با پایان‌نامه‌ای تحت عنوان «فلسفه‌ی ایپولیت تن» مدرک دکترای فلسفه‌ی خود را از دانشگاه وین دریافت کرد.

اشتفان تسوایگ این اقبال را داشت که در زمان حیات خود در مقام نویسنده‌ای توانا شناخته شود. با وجود این، شهرت او را از گزند تهدید و آزار یهودستیزان محافظت نکرد. تسوایگ، با به قدرت رسیدن هیتلر در آلمان، اتریش را به مقصد انگلستان ترک کرد. اما با پیشروی سریع نیروهای نازی به سمت غرب، در 1940 به ایالات متحده مهاجرت کرد و در نیویورک ساکن شد.
اشتفان تسوایگ که به شکلی فزاینده نسبت به وضعیت اروپا و آینده‌ی بشر افسرده شده بود در 23 فوریه‌ی 1942 به همراه همسرش با مصرف بیش از حد باربیتورات به زندگی خود پایان داد.


مترجم

مختصری درباره مترجم

جواد شیخ الاسلامی

در حال حاضر مطلبی درباره جواد شیخ الاسلامی مترجم کتاب ماجرای جوانی یک استاد بیست و چهار ساعت از زندگانی یک زن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

جواد شیخ الاسلامی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید