بنر بالای صفحه
برادر من تویی
برادر من تویی برادر من تویی

فروش ویژه

کتاب برادر من تویی

معرفی کتاب برادر من تویی

(4)
کتاب برادر من تویی، اثر داوود امیریان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کتابستان معرفت ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 120,000 21%

94,800

120,000 21% 94,800
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

منتخب کتابهای محبوب و پرفروش

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(3)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
10%
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: داوود امیریان ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 210
انتشارات: کتابستان معرفت وزن: 200
شابک: 9786008460459 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای مذهبی فارسی،قرن 14،سرگذشتنامه عباس بن علی (ع))


«برادر من تویی» زندگینامه داستانی حضرت عباس(ع) است که با قلمی روان و نثری دلچسب می‌کوشد تا زوایای گوناگونی از زندگی و زمانه این مرد بزرگ را از دوران کودکی تا شهادت روایت کند.


از لحظاتی که هم‌پای امیرالمؤمنین(ع) کوچه‌های کوفه را برای کمک به یتیمان و نیازمندان طی می‌کرد تا زمانی که در رکاب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) درس عشق و معرفت را به عالم می‌آموخت.


نویسنده کتاب داود امیریان در این اثر تلاش می‌کند تا در عین وفاداری به منابع تاریخی، ... زندگی‌نامه داستانی جذابی خلق کند که مطالعه آن به سبب داشتن نثری روان و صمیمی به ویژه به مخاطبان نوجوان و جوان پیشنهاد می‌شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

داوود امیریان

داوود امیریان

در حال حاضر مطلبی درباره داوود امیریان نویسنده برادر من تویی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید