بنر بالای صفحه
رایش سوم 1
رایش سوم 1

قیمت قبل

کتاب رایش سوم 1

معرفی کتاب رایش سوم 1

(2)
کتاب رایش سوم 1 (گاه شمار پیدایش،از آغاز تا سال 1935)، اثر کریستوفر ایلسبی ، با ترجمه محمد قهرمانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آرمان رشد ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 205,000
قیمت ایده بوک: 169,000 11%

151,700

169,000 11% 151,700
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

تاریخ معلم دوم

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(2)
17%
قیمت قبل
(2)
22%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
22%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(1)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب رایش سوم 1 گاه شمار پیدایش از آغاز تا سال 1935 اثر کریستوفر ایلسبی ترجمه محمد قهرمانی نشر آرمان رشد منتشر شده است 

مشخصات محصول

نویسنده: کریستوفر ایلسبی ویرایش: -
مترجم: محمد قهرمانی تعداد صفحات: 185
انتشارات: آرمان رشد وزن: 292
شابک: 9786008693802 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تاریخ و گاه شماری مصور آلمان،1933-1945م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب‌های چندی دربارۀ رایش سوم و حکومت هیتلر در آلمان نازی نوشته شده‌اند. در این کتاب، نویسنده ضمن روزشماریِ رویدادهای تکوین حکومت نازی در آلمان، به بررسی ریشه‌ای چگونگی، طیف زمینه‌‌ها، عوامل دخیل و مسببین اصلی آن‌ها می‌پردازد. این جلد موضوع ریشه‌ها و شرایط کنونی رایش سوم در آلمان بعد از جنگ جهانی اول و قدرت‌گیری آن در صحنۀ سیاسی آلمان و به حکومت رسیدن هیتلر در سال‌های 1932 تا 1935 را شامل می‌شود. «دستیابی هیتلر به قدرت، ظهور پیشوای رایش و نقض معاهدۀ ورسای» از جمله مطالب کتاب هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کریستوفر ایلسبی

کریستوفر ایلسبی

در حال حاضر مطلبی درباره کریستوفر ایلسبی نویسنده رایش سوم 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمد قهرمانی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد قهرمانی مترجم کتاب رایش سوم 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمد قهرمانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید