بنر بالای صفحه
100 راز خانواده شاد
100 راز خانواده شاد

قیمت قبل

کتاب 100 راز خانواده شاد

معرفی کتاب 100 راز خانواده شاد

(4)
کتاب 100 راز خانواده شاد (آرامش پیش نیاز زندگی)، اثر دیوید نی ون ، با ترجمه عطیه کارگر دولت آبادی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آرمان رشد ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 173,000

56,000

  56,000

محصولات مرتبط

(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
21%
فروش ویژه
(6)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(1)
12%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب 100 راز خانواده شاد آرامش پیش نیاز زندگی نویسنده: دیوید نی ون مترجم: عطیه کارگر دولت آبادی توسط نشر آرمان رشد منتشر شده است
    دونالد و ايو بيش از 50 سال است كه با هم زندگي مي كنند. ايو مي گويد: «ديگران گاه به من مي گويند كه چقدر خوش شانس بوده ام كه زندگي ام اين همه سال دوام داشته است؛ اما من معتقدم شانس در اين ميان دخيل نيست.»
    دونالد و ايو به معناي واقعي شريك شكست و غم يكديگر بوده اند. دونالد شغلش را در پي تعطيلي كارخانه از دست داد. چندسال بعد خانه شان در اثر سيل ويران شد و يكي از پسرانشان حين خدمت سربازي جان خود را از دست داد.
    هركدام از اين اتفاقات
...
  • به تنهايي مي توانست يك زندگي را به نابودي بكشاند؛ اما آنها به آساني تسليم نشدند. ايو مي گويد: دونالد هميشه منتظر اتفاقات خوشايند است. او هيچ گاه از پا نمي نشيند.

مشخصات محصول

نویسنده: دیوید نی ون ویرایش: -
مترجم: عطیه کارگر دولت آبادی تعداد صفحات: 222
انتشارات: آرمان رشد وزن: 261
شابک: 9786008693017 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های روانشناسی ارتباط در خانواده،بهداشت روانی خانواده ها)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

ساختار خانواده قدمتی به طول تاریخ دارد وحفظ بنیان آن بسیار مهم می‌نماید. کتاب حاضر دربارۀ رفتارها، عادت‌ها و نگرش‌هایی است که خانواده را راضی نگه‌می‌دارند. تمام موارد از بزرگ کردن بچه‌ها تا برقراری رابطۀ خوب با خانوادۀ همسر، با مثال‌های واقعی در هر مورد و درگیری‌ها و لذت‌های زندگی وآنچه افراد می‌توانند برای بهتر شدن زندگی‌شان انجام دهند، بیان شده‌است. به اعتقاد نویسنده، این صد راز مانند ابزاری به کمک مخاطب می‌آیند تا عادت‌ها و نگرش‌های خود را بررسی کند و به نیروی مثبتی برای خود و خانواده تبدیل شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دیوید نی ون

دیوید نی ون

در حال حاضر مطلبی درباره دیوید نی ون نویسنده 100 راز خانواده شاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

عطیه کارگر دولت آبادی

در حال حاضر مطلبی درباره عطیه کارگر دولت آبادی مترجم کتاب 100 راز خانواده شاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

عطیه کارگر دولت آبادی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید