بنر بالای صفحه
دانشنامه پادشاهان دریا
دانشنامه پادشاهان دریا دانشنامه پادشاهان دریا

فروش ویژه

کتاب دانشنامه پادشاهان دریا

معرفی کتاب دانشنامه پادشاهان دریا

(2)
کتاب دانشنامه پادشاهان دریا (شاهد عینی)،(گلاسه)، اثر ریچارد پلات ، با ترجمه نجمه عسکری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ایده پردازان چکاد ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 220,000 26%

162,800

220,000 26% 162,800

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(4)
19%

مشخصات محصول

نویسنده: ریچارد پلات ویرایش: -
مترجم: نجمه عسکری تعداد صفحات: 72
انتشارات: ایده پردازان چکاد وزن: 591
شابک: 9786008158424 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ادبیات کودک و نوجوان،دزدان دریایی،عکاس:تینا چمبرز،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در این کتاب، منظور از پادشاه دریا، همان دزد دریایی است. دزد دریایی کیست، چرا دزدی می‌کند، دزدان دریایی جهان روم، یونان باستان، اقیانوس هند، دریاهای چین و همچنین دزدان دریایی کاراییب، دریانوردان مزدور، معرف‌ترین دزدان دریایی، و دزدان دریایی در ادبیات و فیلم و تئاتر از جمله مطالب این کتاب هستند. در واقع تمام اطلاعات مربوط به دزدان دریایی، به همراه تصویرهایی دقیق از وسایل و لباس‌ها و افراد مشهور آن‌ها در کتاب قابل مشاهده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ریچارد پلات

ریچارد پلات

در حال حاضر مطلبی درباره ریچارد پلات نویسنده دانشنامه پادشاهان دریا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نجمه عسکری

در حال حاضر مطلبی درباره نجمه عسکری مترجم کتاب دانشنامه پادشاهان دریا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نجمه عسکری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید