بنر بالای صفحه
امانت بگیرها 1
امانت بگیرها 1

فروش ویژه

کتاب امانت بگیرها 1

معرفی کتاب امانت بگیرها 1

(2)
کتاب امانت بگیرها 1، اثر مری نورتن ، با ترجمه فرزانه سالمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات شهر قلم ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 85,000 29%

60,350

85,000 29% 60,350

محصولات مرتبط

(6)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مری نورتن ویرایش: -
مترجم: فرزانه سالمی تعداد صفحات: 186
انتشارات: شهر قلم وزن: 164
شابک: 9786003204614 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای کودکان انگلیسی،قرن 20م،تصویرگر:بث کروش،جویی کروش،برنده ی مدال کارنگی برای ادبیات کودک)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

خانم «می» در لندن زندگی می‌کند. او پیر است و مفصل‌هایش درد می‌کند. کیت که دختری بازیگوش و شلخته و خودسر است، با خانم می زندگی می‌کند و از او قلاب‌بافی یاد می‌گیرد. روزی قلاب کیت گم می‌شود و خانم می، مطمئن است که «امانت‌بگیرها» در خانه هستند. امانت‎بگیرها موجوداتی بندانگشتی هستند که به وسایل کوچک علاقه‌مندند و آن‌ها را برای خود برمی‌دارند. «پاد» و «آرتی» و «هامیلی»، سه امانت‌بگیر خانه خانم می، با کیت دوست می‌شوند و این دوستی سرنوشت عجیبی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مری نورتن

مری نورتن

در حال حاضر مطلبی درباره مری نورتن نویسنده امانت بگیرها 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فرزانه سالمی

در حال حاضر مطلبی درباره فرزانه سالمی مترجم کتاب امانت بگیرها 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فرزانه سالمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید