بنر بالای صفحه
دین در جهان امروز
دین در جهان امروز دین در جهان امروز

فروش ویژه

کتاب دین در جهان امروز

معرفی کتاب دین در جهان امروز

(4)
کتاب دین در جهان امروز (در قلمرو اندیشه امام موسی صدر 9)، اثر امام موسی صدر ، با ترجمه احمد ناظم و دیگران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات موسسه امام موسی صدر ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 125,000 21%

98,750

125,000 21% 98,750
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

اسلام شناخت معلم دوم اول

محصولات مرتبط

(2)
10%
(1)
12%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: امام موسی صدر ویرایش: -
مترجم: احمد ناظم و دیگران تعداد صفحات: 125
انتشارات: موسسه امام موسی صدر وزن: 92
شابک: 9786005676617 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(بررسی و شناخت اسلام،دیدگاه درباره دین موسی صدر،1307،پیام ها و سخنرانی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

یکی از مسائل مهم که مؤمنان همواره باید پاسخگوی آن باشند، حفظ دلایل دینداری با نظر به تحولات جهان و انسان است. به تعبیر امام موسی صدر، دین تنظیم‌کنندۀ رابطۀ انسان با جهان پیرامونش است. امام موسی صدر در گفتارها و جستارهایش ، بیش از هر چیزی، در صدد توضیح این موضوع و چرایی نیاز انسان مدرن به دین بوده است. در این کتاب، سخنرانی‌ها و مقالات او در این باره ارائه شده‌اند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

امام موسی صدر

امام موسی صدر

در حال حاضر مطلبی درباره امام موسی صدر نویسنده دین در جهان امروز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

احمد ناظم و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره احمد ناظم و دیگران مترجم کتاب دین در جهان امروز در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

احمد ناظم و دیگران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید