بنر بالای صفحه
از اعماق تاریکی
از اعماق تاریکی

فروش ویژه

کتاب از اعماق تاریکی

معرفی کتاب از اعماق تاریکی

(2)
کتاب از اعماق تاریکی، اثر اشلی هوپ پرز ، با ترجمه پریسا رشیدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابوعطا - دختر آفتاب ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 280,000 21%

221,200

280,000 21% 221,200
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

برندگان جوایز

محصولات مرتبط

(2)
1%
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب از اعماق تاریکی اثر اشلی هوپ پرز ترجمه پریسا رشیدی نشر ابوعطا منتشر شده است 
    داستانی قدرتمند از عشقی ممنوع در دوران بی رحم تبعیض نژادی
    اشلی هوپ پرز، نویسنده سه رمان برنده جایزه است.آخـرین کتاب او به نام «از اعماق تاریکی»، جایزه بهترین کتاب سـال 2016 را در ادبـیات و هـمچـنین جـایزه کتاب توماس ریورا دریافت کـرده اسـت. ‌نیویورک تایمز این رمان را «یک داسـتان‌ چند لایه از خط قـرمزها، عشق و مبارزه نامید، جایی که تراژدی، واقعیت و تبعیض نژادی ما را می بلعد.» اشلی‌ هوپ پرز، این داستان بی نظیر را با نگاهی به انفجار مدرسه نیولاندن در سال 1937 که
...
  • وحشتناک ترین حادثه در تاریخ آمریکا بود، نوشته است.از اعماق تاریکی، داستانیست درباره تبعیض نژادی، عشق، خانواده و اجباری که مردم را به نابودی کشاند.

مشخصات محصول

نویسنده: اشلی هوپ پرز ویرایش: -
مترجم: پریسا رشیدی تعداد صفحات: 384
انتشارات: ابوعطا - دختر آفتاب وزن: 362
شابک: 9786009454396 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای آمریکایی،قرن 21م،برنده جایزه printz honor book و ...)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اشلی هوپ پرز

اشلی هوپ پرز

در حال حاضر مطلبی درباره اشلی هوپ پرز نویسنده از اعماق تاریکی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

پریسا رشیدی

در حال حاضر مطلبی درباره پریسا رشیدی مترجم کتاب از اعماق تاریکی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پریسا رشیدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید