بنر بالای صفحه
ایمان
ایمان

فروش ویژه

کتاب ایمان

معرفی کتاب ایمان

(2)
کتاب ایمان (چالش همیشه پیروز بودن)، اثر دیه گو سیمئونه ، با ترجمه آرمان امین ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کوله پشتی ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 110,000 21%

86,900

110,000 21% 86,900

محصولات مرتبط

(2)
22%
فروش ویژه
(2)
19%
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
12%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(4)
19%
(4)
18%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب ایمان چالش همیشه پیروز بودن اثر دیه گو سیمئونه مترجم آرمان امین نشر کوله پشتی منتشر شده است 
    این کتاب به قلم یکی از نخبگان فوتبال جهان نگارش شده و پرده از رازهای کارش برمی دارد، سیمئونه در اثر خود با سخاوت تمام روش خود در زندگی و فوتبال را شرح می دهد و از مسیری که او را به موفقیت و پیروزی رسانده رونمایی می کند. آقای ورزشکار از سختی ها، چالش ها و موانعی که راه را دشوار می کنند می گوید و بر نقشی که همین مشکلات در تربیت یک فوتبالیست دارند، تاکید می کند.
    گزیده ای از کتاب ارزش بازیکنانی که با عشق فوتبال بازی می کنند با هیچ رقمی قابل پرداخت نیست.
...
  • معمولا به بازیکنانم می گویم که هنگام بازی کردن به یک چیز اعتقاد داشته باشید. چون اگر شرایط امروز خوب پیش می رود به این معنا نیست که فردا هم همه چیز طبق برنامه خواهد بود. اگر انگیزه ای برای ادامه دادن نداشته باشید عملا باید منتظر نابود شدن موقعیتتان بمانید. به همین دلیل به بازیکنانم در اتلتیکو می گویم که سعی کنید همیشه از این بازی لذت ببرید و برای حفظ آن هم بکوشید چون قرار گرفتن در چنین تیمی با فوتبالیست هایی کاملا متعهد، وظیفه شناس و منعطف در کار گروهی، نصیب هرکسی نخواهد شد. تاکید می کنم که چیزی را که امروز دارید نگاه دارید چون معلوم نیست که در آینده مجدد به دستش بیاورید. این دورانی از زندگی است که خواهد گذشت. بازی ها و تمرین ها برای همیشه تمام خواهند شد. باید همه ما از تک تک روزهای زندگی لذت ببریم و قدر و ارزششان را بدانیم.

مشخصات محصول

نویسنده: دیه گو سیمئونه ویرایش: -
مترجم: آرمان امین تعداد صفحات: 168
انتشارات: کوله پشتی وزن: 168
شابک: 9786004611633 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سرگذشتنامه فوتبالیست های آرژانتین،دیه گو سیمئونه،1971م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دیه گو سیمئونه

دیه گو سیمئونه

در حال حاضر مطلبی درباره دیه گو سیمئونه نویسنده ایمان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

آرمان امین

در حال حاضر مطلبی درباره آرمان امین مترجم کتاب ایمان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آرمان امین

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید