بنر بالای صفحه
پس از آنکه رفتی
پس از آنکه رفتی

کتاب پس از آنکه رفتی

معرفی کتاب پس از آنکه رفتی

(5)
کتاب پس از آنکه رفتی، اثر کارول میسون ، با ترجمه فاطمه باغستانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات کوله پشتی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

پرفروش ترین ها پرفروش ترین های آمازون

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(6)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
19%
(4)
قیمت قبل
(2)
20%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • رمانی که سرآغازش از اندیشه های ذهنی و بهت و ناباوری زنی جان می گیرد که همسرش تنها پنج روز پس از ازدواجشان ترکش کرده و او را با دنیایی از سوال های گوناگون رها کرده است. آیا جاستین به اجبار جواب بله را گفته؟ آیا مشکل ویژه ای وجود دارد که او را به رفتن سوق داده؟ آیا آن تماس تلفنی که موجب تغییر رفتار جاستین شد نقشی در این جدایی ایفا می کند؟ و هزاران سوال دیگری که ذهن آلیس را به خود مشغول کرده و رفتن جاستین را پر رمز و رازتر.
    گزیده ای از کتاب هرچه می نویسد، خیلی طولانی است. به نظر می رسد نقطه ها قرار است تا ابد همان جا بمانند. گیج و مبهوت همان کف زمین نشسته
...
  • ام و فکر می کنم که او به من چه می گوید. درست لحظه ای که دیگر قادر به نگاه کردن نیستم، به مانیتور خیره می مانم و منتظر معجزه هستم. بالاخره سه عبارت کوتاه ظاهر می شود: «خواهم گفت. به زودی. قول می دهم.» قلبم دارد می ایستد. فقط شش کلمه؟ مگر می شود؟ به صفحه چشم می دوزم، باید بیشتر بدانم. ملتمسانه نگاه می کنم. با خودم می گویم که حتما بیشتر می نویسد. در دلم التماس می کنم که جاستین ادامه بده! اما هیچ خبری نیست.

مشخصات محصول

نویسنده: کارول میسون ویرایش: -
مترجم: فاطمه باغستانی تعداد صفحات: 384
انتشارات: کوله پشتی وزن: 439
شابک: 9786004611350 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1400
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای انگلیسی،قرن 21م،از پرفروش ترین های آمازون در سال 2017)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کارول میسون

کارول میسون

در حال حاضر مطلبی درباره کارول میسون نویسنده پس از آنکه رفتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فاطمه باغستانی

در حال حاضر مطلبی درباره فاطمه باغستانی مترجم کتاب پس از آنکه رفتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فاطمه باغستانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید