بنر بالای صفحه
مدیریت رفتارهای یکهویی
مدیریت رفتارهای یکهویی

فروش ویژه

کتاب مدیریت رفتارهای یکهویی

معرفی کتاب مدیریت رفتارهای یکهویی

(5)
کتاب مدیریت رفتارهای یکهویی (چگونه خشم و احساساتمان را مدیریت کنیم)، اثر فردریک فانژه - شارل ادوآردرانگد ، با ترجمه محیا احمدی پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شمعدونی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 170,000 26%

125,800

170,000 26% 125,800
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

تصمیم‌گیری

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: فردریک فانژه - شارل ادوآردرانگد ویرایش: -
مترجم: محیا احمدی پور تعداد صفحات: 235
انتشارات: شمعدونی وزن: 190
شابک: 9786009969715 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تصمیم گیری)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب در کتاب حاضر، دکتر فردريک فانژه، استاد دانشگاه، متخصص علوم اعصاب و روان‌پزشک به افراد بسياري براي کنترل و مديريت رفتارهاي تکانشي و هيجاني کمک کرده است. دکتر فانژه در اين کتاب با تمرين‌هاي عملي، به ما مي‌آموزد تا رفتارهاي تکانشي را در زندگي‌مان مديريت کنيم.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فردریک فانژه

فردریک فانژه

فردریک فانژه یک روانپزشک و روان درمانگر فرانسوی است که سهم قابل توجهی در زمینه سلامت روان داشته است. او به خاطر کارش در درمان شناختی-رفتاری (CBT) شناخته شده است و چندین کتاب در این زمینه تالیف کرده است.

فانژه در سال 1954 در گرنوبل فرانسه به دنیا آمد. او مدرک پزشکی خود را از دانشگاه گرنوبل گرفت و در رشته روانپزشکی تخصص گرفت. او بعداً در مؤسسه شناخت درمانی و تحقیقات بک در فیلادلفیا، پنسیلوانیا، در CBT آموزش دید.

فانژه بیش از 30 سال به عنوان روانپزشک و روان درمانگر کار کرده است و بیمارانی را با طیف وسیعی از شرایط سلامت روان درمان می کند. او همچنین تکنیک های CBT را از طریق کارگاه ها و برنامه های آموزشی به سایر متخصصان سلامت روان آموزش داده است.

یکی از برجسته ترین کمک های فانژه در زمینه سلامت روان، توسعه یک برنامه درمانی مبتنی بر CBT برای اختلال اضطراب اجتماعی است. این برنامه که به عنوان "Le Program ARTUS" شناخته می شود، به طور گسترده در فرانسه و سایر کشورها برای کمک به افراد برای غلبه بر اضطراب اجتماعی استفاده شده است.

فانگت علاوه بر کارهای بالینی خود چندین کتاب در زمینه CBT و سلامت روان تالیف کرده است. کتاب او "La Force de la diférence" (قدرت تفاوت) به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه افراد می توانند از ویژگی ها و تجربیات منحصر به فرد خود برای غلبه بر چالش ها و دستیابی به اهداف خود استفاده کنند.

کار Fanget هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی شناخته شده است. در سال 2012، جایزه معتبر Grand Prix de la Psychologie توسط انجمن روانشناسی فرانسه به دلیل مشارکت در این زمینه به او اعطا شد.

به طور کلی، کار فردریک فانگه تأثیر قابل توجهی بر حوزه سلامت روان، به ویژه در حوزه درمان شناختی-رفتاری داشته است. برنامه‌های درمانی ابتکاری او به افراد بی‌شماری کمک کرده است بر اختلالات اضطرابی و سایر شرایط سلامت روان غلبه کنند، در حالی که کتاب‌های او بینش‌های ارزشمندی در مورد اینکه چگونه افراد می‌توانند از نقاط قوت خود برای رسیدن به موفقیت استفاده کنند، ارائه کرده‌اند.


شارل ادوآردرانگد

شارل ادوآردرانگد

در حال حاضر مطلبی درباره شارل ادوآردرانگد نویسنده مدیریت رفتارهای یکهویی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محیا احمدی پور

در حال حاضر مطلبی درباره محیا احمدی پور مترجم کتاب مدیریت رفتارهای یکهویی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محیا احمدی پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید