بنر بالای صفحه
اختلال ریاضی راهنمای والدین و معلمان
اختلال ریاضی راهنمای والدین و معلمان

فروش ویژه

کتاب اختلال ریاضی راهنمای والدین و معلمان

معرفی کتاب اختلال ریاضی راهنمای والدین و معلمان

(5)
کتاب اختلال ریاضی (راهنمای والدین و معلمان)، اثر جن امرسون - پاتریسیا بابتی ، با ترجمه الهه محمد اسماعیل ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 200,000 24%

152,000

200,000 24% 152,000

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(1)
24%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • «اختلال يادگيري رياضي» از دانستن عدد يعني درك مفاهيم عددي، ارزش مكاني، و جابه‌جايي، بررسي علل اختلال و اختلال‌هاي هم‌بود نظير نارساخواني ـ نقص توجه و بيش‌فعالي آغاز مي‌شود و در ادامه نشانه‌هاي اختلال، سنجش و تشخيص اختلال و تفسير ارزيابي ادامه مي‌يابد. چگونگي كمك به كودكان براي بهبود و توان‌بخشي آن‌ها، به كارگيري انواع روش‌هاي مفيد و موثر و ارائه انواع تمرينات از جمله مباحث كاربردي كتاب است. مطالعه اين اثر براي معلمان، متخصصان توان‌بخشي و والدين اين دسته از كودكان و به ويژه كارشناسان مراكز اختلال يادگيري بسيار مفيد و ضروري است.

مشخصات محصول

نویسنده: جن امرسون - پاتریسیا بابتی ویرایش: -
مترجم: الهه محمد اسماعیل تعداد صفحات: 296
انتشارات: دانژه وزن: 412
شابک: 9786002501950 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(راهنمای آموزشی ریاضیات،آموزش کودکان خوانش پریش،اختلالات یادگیری)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

اختلال یادگیری ریاضی رشدی، توانایی کسب مهارت‌های ریاضی را در فرد تحت تأثیر قرار می‌دهد. افراد درگیر با این اختلال، ممکن است در درک مفاهیم ساده عددی، در یادگیری روش‌ها و واقعیت‌های عددی مشکل داشته باشند؛ گرچه ممکن است گاهی از یک روش صحیح به طور مکانیکی و بدون اعتماد به خود، مسئله‌ای را حل کنند و به پاسخ صحیحی هم برسند. چگونگی کمک به کودکان برای بهبود و توان‌بخشی آن‌ها، به کارگیری انواع روش‌های مفید و موثر و ارائه انواع تمرینات، از جمله مباحث کاربردی کتاب است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جن امرسون

جن امرسون

در حال حاضر مطلبی درباره جن امرسون نویسنده اختلال ریاضی راهنمای والدین و معلمان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


پاتریسیا بابتی

پاتریسیا بابتی

در حال حاضر مطلبی درباره پاتریسیا بابتی نویسنده اختلال ریاضی راهنمای والدین و معلمان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

الهه محمد اسماعیل

در حال حاضر مطلبی درباره الهه محمد اسماعیل مترجم کتاب اختلال ریاضی راهنمای والدین و معلمان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

الهه محمد اسماعیل

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید