بنر بالای صفحه
توانبخشی و مشاوره خانواده
توانبخشی و مشاوره خانواده

کتاب توانبخشی و مشاوره خانواده

معرفی کتاب توانبخشی و مشاوره خانواده

(4)
کتاب توانبخشی و مشاوره خانواده، اثر سمیه کاظمیان ، با ترجمه مترجم مصطفی تبریزی - اسماعیل زیارتی - رامین کریمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 480,000 19%

388,800

480,000 19% 388,800

محصولات مرتبط

(4)
19%
فروش ویژه
(4)
1%
(4)
6%
(5)
19%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب تالیفی حاضر در هشت فصل تدوین یافته است که در فصل اول، مبانی نظری توانبخشی به تفصیلی شایسته مورد بررسی قرار می گیرد.تعاملات جامعه و خانواده، عوامل پیدایش وضعیت ناهمگون، مراقبت و رهاوردهای مداخلاتی خانواده، عناوین فصل دوم تا چهارم کتاب را به خود اختصاص می دهد. فصل های دیگر این اثر به ارزیابی و توانبخشی خانواده هایی می پردازد که با اشخاص با تجربه های ناهمگون شخصیت مرزی، اسکیزوفرنی، استرس پس از سانحه، خلق دو قطبی و اعتیاد زندگی می کنند.

مشخصات محصول

نویسنده: سمیه کاظمیان ویرایش: -
مترجم: مترجم مصطفی تبریزی - اسماعیل زیارتی - رامین کریمی تعداد صفحات: 600
انتشارات: دانژه وزن: 842
شابک: 9786002501554 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روان درمانی خانواده،توانبخشی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سمیه کاظمیان

سمیه کاظمیان

در حال حاضر مطلبی درباره سمیه کاظمیان نویسنده توانبخشی و مشاوره خانواده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مصطفی تبریزی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مصطفی تبریزی مترجم کتاب توانبخشی و مشاوره خانواده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مصطفی تبریزی

اسماعیل زیارتی

در حال حاضر مطلبی درباره اسماعیل زیارتی مترجم کتاب توانبخشی و مشاوره خانواده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

اسماعیل زیارتی

رامین کریمی

در حال حاضر مطلبی درباره رامین کریمی مترجم کتاب توانبخشی و مشاوره خانواده در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رامین کریمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید