بنر بالای صفحه
روش نقاشی سومی
روش نقاشی سومی

قیمت قبل

کتاب روش نقاشی سومی

معرفی کتاب روش نقاشی سومی

(2)
کتاب روش نقاشی سومی، اثر هاکوهو هیرایامو ، با ترجمه قاسم روبین ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ناهید ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 35,000

25,000

  25,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

طراحی و نقاشی هنر

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: هاکوهو هیرایامو ویرایش: -
مترجم: قاسم روبین تعداد صفحات: 128
انتشارات: ناهید وزن: 217
شابک: 9786005865233 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مقدمه:خوزه پارامون)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هاکوهو هیرایامو

هاکوهو هیرایامو

در حال حاضر مطلبی درباره هاکوهو هیرایامو نویسنده روش نقاشی سومی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

قاسم روبین

در حال حاضر مطلبی درباره قاسم روبین مترجم کتاب روش نقاشی سومی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

قاسم روبین

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید