بنر بالای صفحه
تفکر انتقادی نشر اختران
تفکر انتقادی نشر اختران

فروش ویژه

کتاب تفکر انتقادی نشر اختران

معرفی کتاب تفکر انتقادی نشر اختران

(5)
کتاب تفکر انتقادی (تدابیری برای آگاهانه زیستن و خوب آموختن)،(تفکر نقاد 3)، اثر لیندا الدر - ریچارد پل ، با ترجمه اکبر سلطانی - مریم آقازاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات اختران ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 360,000 22%

280,800

360,000 22% 280,800
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

روان شناسی فلسفه و روان شناسی

محصولات مرتبط

(4)
19%
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(1)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب تفکر انتقادی تدابیری برای آگاهانه زیستن و خوب اثر لیندا الدر، ریچارد پل ترجمه اکبر سلطانی، مریم آقازاده نشر اختران منتشر شده است 
    مجموعه ای که براساس آن مخاطب توانایی شناخت طرز فکر خود را کسب می کند و به دنبال آن باید مسئولیت کنترل و پذیرش آنچه را که این شیوه اندیشیدن به دنبال دارد، بر عهده بگیرد. اثر حاضر به پرورش تفکر انتقادی که توانایی دقیق تر، روشن تر و منطقی تر فکر کردن را در پی دارد و به فروتنی، صداقت فکر و انصاف منجر می شود می پردازد. این کتاب حاوی تدابیری برای آگاهانه زیستن و خوب آموختن است تلاشی برای بهبود کیفیت زندگی در اثر بهبود
...
  • کیفیت تفکرمان با شناخت طرز کار و در دست گرفتن فرمان آن.
    گزیده ای از کتاب هنر خودآگاه کردن و به سطح ادراک آوردن آنچه در ناخودآگاه اندیشه می گذرد، بخش مهمی از تفکر انتقادی محسوب می شود. این امر شامل مهارت در تشخیص و بازسازی استنتاج ها می شود، تا آنکه شیوه های مختلف شکل دهی تجارب از طریق این استنتاج ها برای مان مشهود شود. این مهارت ما را قادر می سازد تجارب خود را به دو دسته تقسیم کنیم. می آموزیم داده های خام خود را از تفاسیر این داده ها و از استنتاج ها مجزا کنیم. در نهایت باید درک کنیم که استنتاج های ما عمیقا تحت تاثیر دیدگاه ها و مفروضات ما در مورد افراد و موقعیت ها قرار دارند. این امر به ما کمک می کند دامنه دید خود را گسترش دهیم، موقعیت ها را از دیدگاه های مختلفی بررسی کنیم و در نتیجه آزاد اندیش تر شویم.

مشخصات محصول

نویسنده: لیندا الدر - ریچارد پل ویرایش: -
مترجم: اکبر سلطانی - مریم آقازاده تعداد صفحات: 504
انتشارات: اختران وزن: 710
شابک: 9789642071548 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1399
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لیندا الدر

لیندا الدر

در حال حاضر مطلبی درباره لیندا الدر نویسنده تفکر انتقادی نشر اختران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


ریچارد پل

ریچارد پل

در حال حاضر مطلبی درباره ریچارد پل نویسنده تفکر انتقادی نشر اختران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

اکبر سلطانی

در حال حاضر مطلبی درباره اکبر سلطانی مترجم کتاب تفکر انتقادی نشر اختران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

اکبر سلطانی

مریم آقازاده

در حال حاضر مطلبی درباره مریم آقازاده مترجم کتاب تفکر انتقادی نشر اختران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مریم آقازاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید