بنر بالای صفحه
ماجراهای آقای خرمالو 1
ماجراهای آقای خرمالو 1 ماجراهای آقای خرمالو 1

فروش ویژه

کتاب ماجراهای آقای خرمالو 1

معرفی کتاب ماجراهای آقای خرمالو 1

(2)
کتاب ماجراهای آقای خرمالو 1 (چهار داستان بامزه)،(گلاسه)، اثر شهرام شفیعی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات نیستان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 25,000 23%

19,250

25,000 23% 19,250

محصولات مرتبط

(4)
1%
(2)
1%
(2)
1%
(2)
23%
(2)
23%
(2)
20%
(2)
23%
(4)
1%
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: شهرام شفیعی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 27
انتشارات: نیستان وزن: 80
شابک: 9789643379759 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار 1400

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های طنزآمیز کوتاه فارسی،گروه سنی:ب،ج(7تا11سال)،تصویرگر:سام سلماسی،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب دربردارنده چهار داستان است، به نام‌های «خُر و پُف»، «آمپول»، «فروشگاه» و «خرابی». داستان اول درباره آقای «گلابی» و خُر و پُف‌های شبانه اوست. آقای «خرمالو» نمی‌تواند با این سر و صدا بخوابد و سعی می‌کند به هر ترتیبی که شده است، این صداها را از بین ببرد. او زیر سر آقای گلابی را تنظیم می‌کند، او را در وان حمام می‎گذارد، او را بیرون از خانه می‌برد و حتی پشت اسب سوار می‎کند؛ ولی هیچ‌کدام از این راه‌ها نتیجه‌ای ندارد تا اینکه سرانجام... .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

شهرام شفیعی

شهرام شفیعی

در حال حاضر مطلبی درباره شهرام شفیعی نویسنده ماجراهای آقای خرمالو 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید