بنر بالای صفحه
ویلیام شکسپیر 3
ویلیام شکسپیر 3

کتاب ویلیام شکسپیر 3

معرفی کتاب ویلیام شکسپیر 3

(2)
کتاب ویلیام شکسپیر 3 (مکبث)، اثر ویلیام شکسپیر ، با ترجمه علیرضا مهدی پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات چشمه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

نمایشنامه انگلیسی قرن 16م

محصولات مرتبط

(5)
21%
قیمت قبل
(2)
22%
فروش ویژه
(4)
19%
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
22%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ویلیام شکسپیر ویرایش: -
مترجم: علیرضا مهدی پور تعداد صفحات: 181
انتشارات: چشمه وزن: 141
شابک: 9786002298980 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1397

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(نمایشنامه ی انگلیسی،قرن 16م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب کتاب حاضر، از تراژدي‌هاي مشهور شکسپير ( 1564ـ 1616) جلوه‌اي است از جاه‌طلبي‌هاي شيطاني که در پنج پرده تدوين گرديده است .اين جاه‌طلبي‌ها در آغاز با پيشگويي‌هاي جادوگران، سپس با اراده استوار ليدي مکبث عرضه مي‌شود. تراژدي مکبث بيش از آن‌که به نمايش‌نامه ـ به مفهوم امروزين ـ شبيه باشد، در سرحد افسانه و تاريخ موج مي‌زند .اين تراژدي سرگذشت دو آدمکش صاحب جاه و نفرت‌انگيز است که از هرگونه سجيه معنوي عاري بوده جنايتشان مبتذل و ابلهانه است و هيچ انگيزه درخشاني دهشت کار آنان را نمي‌پوشاند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ویلیام شکسپیر

ویلیام شکسپیر

در حال حاضر مطلبی درباره ویلیام شکسپیر نویسنده ویلیام شکسپیر 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علیرضا مهدی پور

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا مهدی پور مترجم کتاب ویلیام شکسپیر 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علیرضا مهدی پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید