بنر بالای صفحه
آیا روزهای خوشی در انتظار بشر است؟
آیا روزهای خوشی در انتظار بشر است؟

فروش ویژه

کتاب آیا روزهای خوشی در انتظار بشر است؟

معرفی کتاب آیا روزهای خوشی در انتظار بشر است؟

(2)
کتاب آیا روزهای خوشی در انتظار بشر است؟ (یک مناظره)، اثر استیون پینکر و دیگران ، با ترجمه محمدرضا مردانیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات تمدن علمی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 30,000 21%

23,700

30,000 21% 23,700

محصولات مرتبط

(4)
1%
(4)
5%
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
18%
فروش ویژه
(1)
20%
(2)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • «هسته مرکزی این مناظره، جدالی میان سرشت پیشرفت و نتیجه‌گیری از روی بصیرت است. استیون پینکر و مت ریدلی، بر روند‌های مساعد پس از جنگ در زمینه‌هایی مثل آشتی‌جویی، بهداشت و رفاه تمرکز می کنند. آن‌ها بر این باور هستند که با توجه به نوآوری‌های سریع و گسترده در «چیزها»، «قوانین» و «ابزار»، این‌ها دلیل خوبی هستند که باور کنیم می‌توانند پایدار باشند. مالکوم گلدول ، معتقد است کسی نمی‌تواند این پدیده‌ها را به روشی‌ها و روندهای دیگری دخالت داشته‌اند و حتی به وجود خواهد آمد. گلدول همچنین عمیقا به هر کوششی در برنامه‌ریزی برای آیند، مشکوک است. آلن دوباتن،
...
  • به‌صورت چشمگیری پیشرفت را مخالف حکمت و دانش تعریف می کند. او اساسا درباره بشریت، دیدگاه تیره و تاری دارد و استدلال می کند که بدبینی در باب آینده، تضمینی حیاتی برای روبه رو شدن با پیشامد‌های قریب‌الوقوع است!»

مشخصات محصول

نویسنده: استیون پینکر و دیگران ویرایش: -
مترجم: محمدرضا مردانیان تعداد صفحات: 112
انتشارات: تمدن علمی وزن: 120
شابک: 9786008127888 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(پیشرفت تمدن،آینده نگری اجتماعی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استیون پینکر و دیگران

استیون پینکر و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره استیون پینکر و دیگران نویسنده آیا روزهای خوشی در انتظار بشر است؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محمدرضا مردانیان

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا مردانیان مترجم کتاب آیا روزهای خوشی در انتظار بشر است؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محمدرضا مردانیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید