بنر بالای صفحه
1001 مات سهمگین
1001 مات سهمگین 1001 مات سهمگین

کتاب 1001 مات سهمگین

معرفی کتاب 1001 مات سهمگین

(4)
کتاب 1001 مات سهمگین (شناخت الگوها و ایده های مات)، اثر جان نان ، با ترجمه حمیدرضا رحیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شباهنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 260,000 13%

226,200

260,000 13% 226,200

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
8%
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(2)
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جان نان ویرایش: -
مترجم: حمیدرضا رحیمی تعداد صفحات: 336
انتشارات: شباهنگ وزن: 470
شابک: 9786001302015 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

شناخت الگوها و ایده‌های مات از مهم‌ترین مهارت‌های هر شطرنج‌باز است. در این کتاب به کمک استادبزرگ دکتر جان نان یاد می‌گیرید چگونه حریف خود را با یک مات سهمگین روبه‌رو سازید؛ چه در یک مسابقه مدرسه‌ای و چه باشگاهی و حتی یک مسابقه قهرمانی.


جان نان با تمرکز بر روی بازی‌های واقعی، از مسابقات جوانان تا مسابقات در سطح استادبزرگ، الگوهای مات را که در عمل بیشتر اتفاق می‌افتند تدوین کرده است.


بیشتر تمرین‌های این کتاب برای بازیکنان جوان و نوآموزان در حال پیشرفت نیز مناسب است. همچنین فصل آخر کتاب شما را با مات‌های سخت و پیچیده ... به چالش می‌کشاند. البته جای نگرانی نیست، چون دکتر جان نان که در زمینه‌ی نوشتن کتاب‌های آموزشی شطرنج نبوغ فراوان دارد با آموزش تم‌ها و ایده‌های گوناگون شما را برای پاسخ‌گویی به آن‌ها آماده می‌سازد.


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان نان

جان نان

در حال حاضر مطلبی درباره جان نان نویسنده 1001 مات سهمگین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حمیدرضا رحیمی

در حال حاضر مطلبی درباره حمیدرضا رحیمی مترجم کتاب 1001 مات سهمگین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمیدرضا رحیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید