بنر بالای صفحه
سیاه
سیاه سیاه

کتاب سیاه

معرفی کتاب سیاه

(2)
کتاب سیاه (درخشش یک نا-رنگ)، اثر آلن بدیو ، با ترجمه فرید دبیرمقدم ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات مشکی ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 105,000 19%

85,050

105,000 19% 85,050

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
19%

مشخصات محصول

نویسنده: آلن بدیو ویرایش: -
مترجم: فرید دبیرمقدم تعداد صفحات: 120
انتشارات: مشکی وزن: 130
شابک: 9786009843930 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(جنبه های روانشناسی و اجتماعی رنگ،سمبولیسم رنگ ها)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

آلن بدیو

آلن بدیو

زاده هفدهمین روز ژانویه‌ی ۱۹۳۷٫ او فیلسوف، رمان‌نویس و فعال سیاسی فرانسوی است که در زمره‌ی فیلسوفان چپگرا قرار می‌گیرد. آلن بدیو در مبارزات آزادی‌خواهانه‌ی الجزایر و در جریان جنبش می ۱۹۶۸ حضوری فعال داشت. بدیو از سرشناس‌ترین شاگردان لویی آلتوسر است.

در بررسی تفکرات فلسفی آلن بدیو، متوجه می‌شویم که یک پرسش فکری اساس نحله‌ی فکری او را تشکیل می‌دهد: او همواره درصدد یافتن پاسخی منطقی برای این موضوع است: تغییر جهان در وضعیت معاصر. بدیو در موضوعاتی همچون عشق و سیاست، درصدد فرار از وضعیت تکرار و عادت و رسیدن به وضعیت یک رخداد غیر قابل پیش‌بینی و هیجان‌انگیز است.

یکی از خواندنی‌ترین گفت‌وگوهای او، بحث و تبادل نظر پیرامون مقوله عشق در گفت‌وگو با نیکولا تخیونگ است. بدیو در مورد این مصاحبه می‌گوید: چنان به نظر می‌رسید که این گفت‌وگو نوشیدنی گوارایی با طعم تئاتر، انبوه مردم، گفت‌وگو، عشق و فلسفه باشد.

اکنون اجازه دهید اندکی با خودستایی سخن بگویم: نیکولا پرسش‌ها را پرسید و من نقش ابهام‌آمیز فیلسوف عشق را اجرا کردم. اجرای ما در کنار یکدیگر به‌خوبی انجام شد و این یک موفقیت بود. هیچ تردیدی وجود ندارد که این گفت‌وگو با استقبال روبه‌رو شد.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فرید دبیرمقدم

در حال حاضر مطلبی درباره فرید دبیرمقدم مترجم کتاب سیاه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فرید دبیرمقدم

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید