بنر بالای صفحه
مدیریت بر خویشتن
مدیریت بر خویشتن

کتاب مدیریت بر خویشتن

معرفی کتاب مدیریت بر خویشتن

(4)
کتاب مدیریت بر خویشتن، اثر محمد نسیمی ، با ترجمه مترجم یونس پلنگیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 19,900 1%

19,701

19,900 1% 19,701

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(4)
16%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
19%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب مدیریت بر خویشتن اثر محمد نسیمی نشر نسل نو اندیش منتشر شده است 
    چندین سال پیش در 35سالگی درحالی‌که کارمند یک سازمان دولتی بودم و مانند خیلی‌ها زندگی عادی خود را می‌گذراندم، ناگهان اتفاقی زندگی بیرونی و درونی من را دگرگون کرد و تبدیل به سونامی آن روزهای من شد. جدایی من از همسر و پسر هفت‌ساله‌ام باعث شد احساس کنم که همه چیزم را از دست داده‌ام و دیگر زندگی برایم تمام شده است. آن روزها مشکلات روانی کارم هم اضافه شد و استرس شغلی زیادی را تحمل می‌کردم. بار سنگین شکست و باخت زندگی همراه با فشار‌های جانبی چنان کمرم را خم کرده بود که به دوستان
...
  • نزدیکم نیز نمی‌توانستم ماجرا را بازگو کنم. در این میان، برای موضوعی کم‌اهمیت و طی یک مشاجره لفظی ساده، یکی از دوستان بسیار قدیمی و صمیمی‌ام را از دست دادم و با او هم ارتباطم قطع شد. به دلیل شغلم در شهری بسیار دور از خانواده پدری‌ام زندگی می‌کردم و حتی نمی‌توانستم برای همدلی و همدردی پیش آن‌ها بروم. مادرم حال و احوال خوبی نداشت و برای اینکه حالش را خراب‌تر نکنم، تا چند ماه به خانواده‌ام چیزی نگفتم و در ویرانی‌های درونم با خود خلوت کردم. خواهر و برادرهایم هرکدام مشغولیت‌ها و مسائل زندگی خود را داشتند و نمی‌خواستم احساس شکست و درماندگی‌ام را با آن‌ها در میان بگذارم. یک روز که بسیار افسرده و دلمرده با بغضی در گلو در خیابان‌های شهر رانندگی می‌کردم، به سراغ روان‌شناسی رفتم و از او کمک خواستم. ایشان با من صحبت‌هایی کرد که بیشتر جنبه نصیحت و توصیه داشت. در مورد مطالب روان‌شناسی اطلاعات خوبی داشتم و موارد تکمیلی را به گفته‌های ایشان اضافه می‌کردم، درنتیجه او به من گفت: «شما که اطلاعات خوبی دارید چرا حالتان خراب است؟ شما با این آگاهی باید به خودتان مسلط باشید و احساستان را مدیریت کنید.» اما من نمی‌توانستم. شب‌ها با حال پریشان می‌خوابیدم و با حس تاریکی و غم، صبح را آغاز می‌کردم. به سراغ پزشک قدیمی‌ام رفتم. او هم برایم قرص آرام‌بخش تجویز کرد. اولین قرص را که خوردم احساس گیجی کردم و بدنم سست شد. مصرف قرص‌ها را ادامه ندادم و باز به سراغ مشاوران دیگری رفتم؛ اما هرچه بیشتر جست‌وجو می‌کردم، بیشتر متوجه می‌شدم که هیچ‌کس نمی‌تواند به من کمک کند. با توجه به تجربه و اطلاعاتی که داشتم، تحقیقاتی را شروع کردم و با مطالعه و شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های توسعه فردی و خودشناسی، آن‌ها را کامل‌تر کردم. هرچه را می‌آموختم عمل می‌کردم. آهسته‌آهسته حال درونی‌ام بهتر و بهتر می‌شد تا اینکه یک روز به احساسی رسیدم که تا آن لحظه تجربه نکرده بودم. احساسی پر از نشاط و شادی در درونم موج می‌زد که توصیف‌کردنی نبود. لبریز از حسی شدم که دوست داشتم با تمام انسان‌های دنیا در میان بگذارم. به دلیل سابقه و تجربه‌ای که در زمینه‌های آموزشی داشتم، گزینه‌های آموختنی را که بر من بسیار تأثیرگذار بودند، جمع‌آوری کردم و در قالب یک بسته آموزشی در مؤسسه‌ای آموزش دادم که به تشویق و همدلی تعدادی از دوستان تأسیس کرده بودم. شرکت‌کنندگان از موضوع و نتیجه بسیار راضی بودند و مراتب تقدیر و تشکر خود را ابراز می‌کردند. این امر باعث شد، کلاس‌ها را تقویت و سیمنار برگزار کنم. متوجه شدم آنچه با تحقیق جمع‌آوری کرده بودم، می‌تواند به تغییر حال و احوال درونی انسان‌ها کمک کند و اوضاع آن‌ها را بهبود بخشد؛ لذا تصمیم گرفتم آنچه را به من و خیلی از انسان‌ها یاری رسانده است در قالب کتابی به نام مدیریت بر خویشتن ارائه دهم.

مشخصات محصول

نویسنده: محمد نسیمی ویرایش: -
مترجم: مترجم یونس پلنگیان تعداد صفحات: 200
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 230
شابک: 9789642369881 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تغییر و تعدیل رفتار،خودسازی،موفقیت)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمد نسیمی

محمد نسیمی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد نسیمی نویسنده مدیریت بر خویشتن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم یونس پلنگیان

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم یونس پلنگیان مترجم کتاب مدیریت بر خویشتن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم یونس پلنگیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید