بنر بالای صفحه
خودت را به فنا نده نشر کوله پشتی
خودت را به فنا نده نشر کوله پشتی

قیمت قبل

کتاب خودت را به فنا نده نشر کوله پشتی

معرفی کتاب خودت را به فنا نده نشر کوله پشتی

(5)
کتاب خودت را به فنا نده (کمتر فکر کن و دل به زندگی بده)، اثر گری جان بیشاپ ، با ترجمه حسین گازر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات کوله پشتی ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 109,000

85,000

  85,000

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
21%
فروش ویژه
(4)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کمتر فکر کن و دل به زندگی بده اثر گری جان بیشاپ مترجم حسین گازر نشر کوله پشتی منتشر شده است 
    تمام مدتی که درگیر بگو مگو و قضاوت های درونی هستی، و البته هیچوقت هم متوقف خواهد شد. صدایی آرام زیر گوشت زمزمه می کند: «خیلی تنبل و خرفتی و اصلا به درد هیچ کاری نمی خوری.» تو حتی متوجه نیستی چقدر به این زمزمه اعتقاد داری یا چه اندازه تباهت می کند. تو فقط تمام روز کار می کنی تا بر استرس ها و فشارهای روحی ات چیره شوی، زندگی ات را نجات دهی و اگر نتوانی چرخ لعنتی زندگی را بچرخانی، تن به تسلیم می دهی و شاید هرگز به جایی که در زندگی می خواستی نرسی. شاید هیچ گاه به
...
  • آن شادی، اندام ایده آل، شغل یا ارتباطی که آرزویش را داری نرسی.
    کتاب خودت را به فنا نده به کسانی اختصاص دارد که ان خودگویی های بی حاصل را تجربه کرده اند. جریان بی پایان شک و بهانه، زندگی روزمره را به گند می کشد. این سیلیِ دنیاست که بیدارت کند تا توانایی هایت را  کشف کنی، خودت را به فنا ندهی و به بهترین خودت در زندگی باشی.

مشخصات محصول

نویسنده: گری جان بیشاپ ویرایش: -
مترجم: حسین گازر تعداد صفحات: 136
انتشارات: کوله پشتی وزن: 130
شابک: 9786004611664 تیراژ: 2500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مکالمه با خود،ابراز وجود،موفقیت،از پرفروش ترین های نیویورک تایمز)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

گری جان بیشاپ

گری جان بیشاپ

در حال حاضر مطلبی درباره گری جان بیشاپ نویسنده خودت را به فنا نده نشر کوله پشتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین گازر

در حال حاضر مطلبی درباره حسین گازر مترجم کتاب خودت را به فنا نده نشر کوله پشتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین گازر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید