بنر بالای صفحه
آموزش سواد مالی به کودکان 6
آموزش سواد مالی به کودکان 6 آموزش سواد مالی به کودکان 6

کتاب آموزش سواد مالی به کودکان 6

معرفی کتاب آموزش سواد مالی به کودکان 6

(5)
کتاب آموزش سواد مالی به کودکان 6 (با پولم هدیه هم می خرم)، اثر مریلین سدلر ، با ترجمه سودابه فرخنده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات قدیانی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 60,000 15%

51,600

60,000 15% 51,600

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: مریلین سدلر ویرایش: -
مترجم: سودابه فرخنده تعداد صفحات: 28
انتشارات: قدیانی وزن: 101
شابک: 9786000804213 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(تصویرگر:راجر بولن)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

مفهوم خرید و پرداخت پول در ازای آن، هدیه‌دادن به دوستان و خانواده، و برنامۀ پس‌انداز، از جمله موضوعاتی هستند که بهتر است به کودکان آموخته‌شوند. در داستان این کتاب، کودکان با یکی دیگر از مفاهیم سواد مالی آشنا می‌شوند. قهرمان این داستان، با پول‌هایی که دارد، برای خود، خانواده و دوستانش هدیه می‌خرد و خوش‌حال می‌شود، اما باید حواسش باشد که قلکش خالی نشود؛ یعنی خرج و پس‌انداز.

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

نهضت ترویج سواد مالی
سواد مالی مجموعه‌ای از دانش‌ها، مهارت‌های گرایش‌ها و رفتارهای مالی است که افزایش آن، رشد اقتصادی فرد و جامعه را در پی خواهد داشت. آکادمی هوش مالی، مرکزی علمی، وابسته به شرکت دانش‌بنیان پارت و متمرکز در حوزه سواد مالی است.
مهم‌ترین مأموریت آکادمی، پژوهش و تولید آثار ارزشمند، علمی و کاربردی بر پایه‌ی استانداردهای آموزش سواد مالی» است. این استانداردها مشخص می‌کنند هر فرد، درجه مقطع سنی می‌تواند و باید کدام‌یک از مفاهیم سواد مالی را فراگیرد و به کار بندد، محتوای آموزشی در قالب‌های گوناگون بر اساس همین استانداردها تولید ... و طبقه‌بندی می‌شوند.
بررسی‌های تاریخی نشان می‌دهد حرکت‌های بزرگ و تأثیرگذار، از مشارکت همه‌جانبه و همدلانه سازمان‌های موفق و تراز اول در بخش‌های گوناگون شکل‌گرفته‌اند، نهضت ترویج سواد مالی هم نیازمند حضور و نقش‌آفرینی برترین نهادهای تخصصی کشور است. آکادمی هوش مالی در حوزه‌ی انتشار کتاب‌های داستانی آموزش سواد مالی برای مخاطب کودک و نوجوان، با انتشارات قدیانی وارد همکاری طولانی‌مدت شده است انتشارات قدیانی باتجربه نیم‌قرن حضور موفق در بازار نشر، بیش از 2500 عنوان کتاب برای کودک، نوجوان و جوان منتشر کرده است. یازده دوره انتخاب ناشر نمونه‌ی کشور و شش دوره انتخاب ناشر برگزیده‌ی کتاب‌های آموزشی رشد را در کارنامه دارد و از این زاویه ، در رتبه‌ی اول ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان است. این مؤسسه همچنین در 42 عنوان و 20 مجموعه، جایزه بهترین کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را به دست آورده است.
دستاورد همکاری میان دو نهاد تاکنون نزدیک به پنجاه عنوان کتاب داستان برای آموزش سواد مالی است که در ادامه به بیش از صد و پنجاه عنوان خواهد رسید.

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

بچه‌ها می‌توانند با پول‌هایی که دارند برای خود، خانواده و دوستان هدیه بخرند. این کار، آن‌ها را بسیار خوشحال می‌کند. اما باید حواسشان باشد که قلکشان خالی نشود.
کودکان خود را با مفاهیم خرید و پرداخت پول درازای آن، هدیه دادن به دوستان و خانواده و برنامه‌ی پس‌انداز آشنا کنيد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مریلین سدلر

مریلین سدلر

در حال حاضر مطلبی درباره مریلین سدلر نویسنده آموزش سواد مالی به کودکان 6 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سودابه فرخنده

در حال حاضر مطلبی درباره سودابه فرخنده مترجم کتاب آموزش سواد مالی به کودکان 6 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سودابه فرخنده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید