بنر بالای صفحه
گربه راهنمای ما
گربه راهنمای ما

فروش ویژه

کتاب گربه راهنمای ما

معرفی کتاب گربه راهنمای ما

(4)
کتاب گربه راهنمای ما، اثر استفان گارنیه ، با ترجمه مطهره حیدری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شمعدونی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 140,000 26%

103,600

140,000 26% 103,600

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
34%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب گربه راهنمای ما اثر استفان گارنیه ترجمه مطهره حیدری نشر شمعدونی منتشر شده است 
    گربه‌ها تمام مدت ما را مجذوب خود می‌کنند. ما آن‌ها را تماشا می‌کنیم و سعی داریم درکشان کنیم، در قدرت، رفتار، ویژگی‌ها، عادت‌ها و جزئیات اطوار آن‌ها جادویی وجود دارد که استعداد آن‌ها را در زندگیِ با آرامش و شاد بودن نشان می‌دهد. بی‌شک ما نیز می‌توانیم در زندگی روزمره‌، شخصی و شغلی خود از ویژگی‌هایی که گربه‌ها به‌طور طبیعی دارند، بهره‌مند شویم. فلسفه‌ای که گربه‌ها در زندگی به کار می‌گیرند را می‌توان در چند کلمه خلاصه کرد: خوردن، بازی کردن، خوابیدن،
...
  • به فکر آسایش خود بودن و انجام کارهایی که برایشان خوشایند است... این رفتار در مقایسه با سبک زندگی ما بسیار عالی است! اما فقط این نیست، همان‌طور که خواهید دید آن‌ها صاحب شیوه‌ای از زندگی هستند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بدون اضطراب زندگی کنند، چرا که گربه‌ها تنها یک اولویت دارند: آسایش و شادکامی‌ خود!

    بخشی از کتاب:
    گربه آزاد است « همه ما در عمق وجودمان بنا به شرایط اضطراری یکسانی به حرکت واداشته می شویم، با این تفاوت که گربه ها شهامت این را دارند که بدون درگیری با این مسائل، به زندگی خود ادامه بدهند. »
    جیم دیویس ( 3) *** آزادی، آزادی عزیزم! چه کسی ممکن است در طول زندگی اش حتی برای لحظه ای هم که شده رویای آزادی را همچون محرکی در ذهنش نپرورانده باشد؟ آزادی در رفت وآمد و انجام هر کاری که برایتان خوش آیند است. آزادی در تمایلات و خیال پردازی ها؛ به عبارت دیگر، آزاد بودن در ذهن و حرکات. آزادِ آزاد! هرچند متناقض به نظر می رسد، اما همه ما میل باطنی قدرتمندی برای گیر افتادن در موانع داریم و معمولاً هم خود را در غل و زنجیر گرفتار می کنیم. حالا این زنجیر ممکن است وام های بانکی باشد که ما را مجبور می کند هر روز بیشتر از قبل کار کنیم، گاهی هم مسائل بیهوده ای هستند که از دید ما ارزشمند تلقی می شوند. عادت هایی که دیگر به اجبار تبدیل شده اند، به گونه ای که حتی دیگر متوجه آن ها نیز نیستیم یا افرادی که همچون زهر عمل می کنند اما مجبور به تحمل آن ها هستیم. شاید دیگر زمان آن رسیده باشد که زندگی تان را حسابی آب و جارو کنید... چرا تلاش نمی کنید که تنها چیزهایی را که دوست دارید نگه دارید، مثلاً روابطی که از آن ها لذت می برید یا فعالیت ها و مشاغلی که شما را به هیجان می آورد؟ تنها آنچه را که در ذهن دارید انجام دهید و فقط تمایلات و علایق

مشخصات محصول

نویسنده: استفان گارنیه ویرایش: -
مترجم: مطهره حیدری تعداد صفحات: 192
انتشارات: شمعدونی وزن: 136
شابک: 9786009969722 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب «گربه راهنمای ما» توسط انتشارات شمعدونی منتشر شده است. این کتاب، با مقایسه رفتار گربه با انسان به ما می آموزد که چگونه می توان از شخصیت و رفتار گربه ها در زندگی شخصی بهره گرفت.

این کتاب نکاتی را به ما آموزد که ما در رفتار و حرکات گربه دیده ایم اما چندان به آنها دقت نکرده ایم. این کتاب با شرح زندگی روزمره یک گربه به ما برای تغییر سبک زندگی و عادت های غلط ما تلنگر می زند.

کتاب حاضر با رعایت حقوق مولف و یادداشت استفان گارنیه،نویسنده کتاب برای مخاطبان فارسی زبان منتشر شده است

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

واضح است که یک گربه خیلی بهتر از ما زندگی می‌کند! بنابراین چرا او را سرمشق زندگی‌مان قرار ندهیم؟ این همان چیزی است که من با رمزگشایی از رفتار گربه‌ام، نفس کشیدن‌هایش و همچنین روش زندگی‌اش دریافته‌ام.

در واقع، همه چیز همین‌جا بود. درست مقابل من، بدون اینکه در این سال‌ها متوجه آن شده باشم. ما می‌توانیم چه در زندگی شخصی و چه در زندگی کاری از یک گربه خیلی چیزها را بیاموزیم.

از شما دعوت می‌کنم کتاب حاضر را به‌دقت بخوانید، کمی از زندگی روزمره خود فاصله بگیرید و شادی و لبخند را دوباره پیدا کنید.

اما پرسش اینجاست؛ در چه مسائلی حق با اوست؟ در چه زمینه‌هایی ... باید از او الهام بگیریم؟

از امروز تصمیم بگیرید که از زاویه‌ای دیگر به زندگی نگاه کنید، یعنی مانند یک گربه بیندیشید و رفتار کنید.
گربه‌ها تمام مدت ما را مجذوب خود می‌کنند. ما آن‌ها را تماشا می‌کنیم و سعی داریم درکشان کنیم، در قدرت، رفتار، ویژگی‌ها، عادت‌ها و جزئیات اطوار آن‌ها جادویی وجود دارد که استعداد آن‌ها را در زندگیِ با آرامش و شاد بودن نشان می‌دهد.

بی‌شک ما نیز می‌توانیم در زندگی روزمره‌، شخصی و شغلی خود از ویژگی‌هایی که گربه‌ها به‌طور طبیعی دارند، بهره‌مند شویم.

فلسفه‌ای که گربه‌ها در زندگی به کار می‌گیرند را می‌توان در چند کلمه خلاصه کرد: خوردن، بازی کردن، خوابیدن، به فکر آسایش خود بودن و انجام کارهایی که برایشان خوشایند است.

این رفتار در مقایسه با سبک زندگی ما بسیار عالی است! اما فقط این نیست، همان‌طور که خواهید دید آن‌ها صاحب شیوه‌ای از زندگی هستند که به آن‌ها این امکان را می‌دهد که بدون اضطراب زندگی کنند، چرا که گربه‌ها تنها یک اولویت دارند: آسایش و شادکامی‌ خود!

با مشاهده آ‌ن‌ها و با تقلید از شیوه‌ رفتاری‌شان می‌توانیم به چشم‌انداز و دید دیگری نسبت به دنیا دست بیابیم، با درکی متفاوت و رشدیافته‌تر از خودمان.

از همین حالا شروع می‌کنیم. به دنیای گربه‌ها، افکار و فلسفه آن‌ها خوش‌آمدید، آشنایی با این دنیا به ما کمک می‌کند که زندگی را درست مثل او دوست داشته باشیم.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استفان گارنیه

استفان گارنیه

در حال حاضر مطلبی درباره استفان گارنیه نویسنده گربه راهنمای ما در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مطهره حیدری

در حال حاضر مطلبی درباره مطهره حیدری مترجم کتاب گربه راهنمای ما در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مطهره حیدری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید