بنر بالای صفحه
بهبود سطح رشد در دوره اول کودکی
بهبود سطح رشد در دوره اول کودکی

فروش ویژه

کتاب بهبود سطح رشد در دوره اول کودکی

معرفی کتاب بهبود سطح رشد در دوره اول کودکی

(5)
کتاب بهبود سطح رشد در دوره اول کودکی، اثر دوریا سینو و دیگران ، با ترجمه فاطمه آبادی - زهرا رمضان نیا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 60,000 24%

45,600

60,000 24% 45,600

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
6%
(2)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • كتاب راهنما براي پزشكان كارشناسان والدين و مراقبين كودكان مبناي براي مداخلات رشد در كودكان
    كتاب حاضر در شش فصل تدوين شده كه در فصل يكم مسير و شاخصه‌هاي رشد در يك كودك عادي را مورد بررسي قرار مي‌دهد. فصل دوم به رشد كودكان مبتلا به اتيسم و فصل سوم به رشد كودكان مبتلا به فلج مغزي اختصاص يافته است. در فصل چهارم رشد كودكان مبتلا به اختلالات رفتاري و در فصل پنجم تغذيه براي رشد بهينه و مطلوب را به تفصيل شرح مي دهد. مراقبت در جهت رشد متناسب كودكي عنوان فصل ششم اين كتاب است. بي‌ترديد، مطالعه اين اثر براي والدين، مربيان و متخصصان حوزه توانبخشي مفيد و موثر
...
  • مي‌باشد.

مشخصات محصول

نویسنده: دوریا سینو و دیگران ویرایش: -
مترجم: فاطمه آبادی - زهرا رمضان نیا تعداد صفحات: 224
انتشارات: دانژه وزن: 259
شابک: 9786002501752 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(دستنامه های رشد کودکان،کتاب راهنما برای پزشکان،کارشناسان،والدین و مراقبین کودکان)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

اوایل کودکی دوره‌ای حساس است که کودکان در آن به رشد جسمی، شناختی و هیجانی می‌رسند. مداخلۀ آگاهانه در این دوره، به پیشرفت رشدی کودک کمک می‌کند. کتاب حاضر در ابتدا مسیر و شاخصه‌های رشد را در کودک عادی بررسی می‌کند. سپس به رشد کودکان مبتلا به اتیسم، فلج مغزی و اختلال رفتاری می‌پردازد. تغذیه برای رشد بهینه و مراقبت به منظور رشد متناسب کودکی نیز در بخش‌های پایانی کتاب مطرح شده‌اند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دوریا سینو و دیگران

دوریا سینو و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره دوریا سینو و دیگران نویسنده بهبود سطح رشد در دوره اول کودکی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فاطمه آبادی

در حال حاضر مطلبی درباره فاطمه آبادی مترجم کتاب بهبود سطح رشد در دوره اول کودکی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فاطمه آبادی

زهرا رمضان نیا

در حال حاضر مطلبی درباره زهرا رمضان نیا مترجم کتاب بهبود سطح رشد در دوره اول کودکی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

زهرا رمضان نیا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید