بنر بالای صفحه
ماجراهای موش کوچولو 1
ماجراهای موش کوچولو 1 ماجراهای موش کوچولو 1

قیمت قبل

کتاب ماجراهای موش کوچولو 1

معرفی کتاب ماجراهای موش کوچولو 1

(2)
کتاب ماجراهای موش کوچولو 1 (روزی که موش کوچولو به دنیا آمد)،(گلاسه)، اثر مژگان کلهر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات فنی ایران - نردبان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 49,000

18,000

  18,000

محصولات مرتبط

(2)
1%
(4)
1%
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
15%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مژگان کلهر ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 24
انتشارات: فنی ایران - نردبان وزن: 118
شابک: 9786004770781 تیراژ:
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان موش ها،گروه سنی:الف،ب(3تا9سال)،تصویرگر:افروز قلیزاده،آرزو قلیزاده،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

موش‌کوچولوی خاکستری آن‌قدر ریزه‌میزه بود که خواهرها و برادرهایش با او بازی نمی‎کردند. موش‌کوچولو هم سعی می‏‌کرد در کتابخانه خودش را سرگرم کند! روزی که هوا خیلی‌خوب بود، موش‌های خاکستری تصمیم گرفتند بیرون از خانه بازی کنند و موش‌کوچولو آن‌قدر اصرار کرد تا خواهرش دلش سوخت و قبول کرد که او هم همراه آن‌ها باشد؛ ولی فقط همین یک‎بار!... . بچه‌ها آن‌قدر سرگرم بازی شدند که متوجه نشدند هوا تاریک شد و آن‌ها خیلی از خانه دور شده‎اند. حالا باید چه کار کنند؟ فقط موش‌کوچولو راه‎حل را می‎داند!

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مژگان کلهر

مژگان کلهر

در حال حاضر مطلبی درباره مژگان کلهر نویسنده ماجراهای موش کوچولو 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید