بنر بالای صفحه
فرانکلین به مدرسه می رود
فرانکلین به مدرسه می رود

فروش ویژه

کتاب فرانکلین به مدرسه می رود

معرفی کتاب فرانکلین به مدرسه می رود

(2)
کتاب فرانکلین به مدرسه می رود (گلاسه)، اثر پالت بورژوا ، با ترجمه الهام کلانتری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیک دبیران ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,500 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 55,000 26%

40,700

55,000 26% 40,700

محصولات مرتبط

(2)
23%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(4)
6%
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
15%
فروش ویژه
(2)
23%
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: پالت بورژوا ویرایش: -
مترجم: الهام کلانتری تعداد صفحات: 28
انتشارات: پیک دبیران وزن: 80
شابک: 9786008148173 تیراژ: 1500
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای تخیلی مصور،گروه سنی:الف،ب،ج(3تا11سال)،تصویرگر:برندا کلارک،دارنده ی لوح سپاس از ششمین جشنواره ی کتابهای آموزشی رشد)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

فرانکلین آماده رفتن به مدرسه است؛ اما احساس می‌کند که نسبت به دوستانش هیچ‌چیز نمی‌داند. برخورد صحیح معلم با فرانکلین باعث می‌شود تا او به توانمندی‌های خود ایمان بیاورد و اعتماد‌به‌نفس‌اش تقویت شود. در این داستان مخاطب با فرانکلین پیوندی معنوی و عمیق برقرار می‎کند و در مسیر داستان با او همراه می‌شود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پالت بورژوا

پالت بورژوا

در حال حاضر مطلبی درباره پالت بورژوا نویسنده فرانکلین به مدرسه می رود در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

الهام کلانتری

در حال حاضر مطلبی درباره الهام کلانتری مترجم کتاب فرانکلین به مدرسه می رود در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

الهام کلانتری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید