بنر بالای صفحه
باشگاه مغز 4
باشگاه مغز 4

فروش ویژه

کتاب باشگاه مغز 4

معرفی کتاب باشگاه مغز 4

(5)
کتاب باشگاه مغز 4 (کنترل و مدیریت:تمرکز،یادگیری،احساسات،تمایلات و تصمیمات)، اثر تارا رضاپور - حامد اختیاری ، با ترجمه مترجم مانا اسلامی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات مهرسا - مهر و ماه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 160,000 21%

126,400

160,000 21% 126,400
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کنترل مدیریت تمرین مشاور معلم دوم

محصولات مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(3)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(5)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب باشگاه مغز 4 کنترل و مدیریت اثر تارا رضاپور، حامد اختیاری  نشر مهرسا منتشر شده است 
    کتاب حاضر چهارمین جلد از مجموعه باشگاه مغز است که طی 16 پله به ارائۀ آموزش ها و تمریناتی در راستای توانمندتر کردن عملکردهای مغزی می پردازد.
    گزیده ای از کتاب
    خواندن و نوشتن دو روش برای تحریک مغز است که منطقه ای در مغز به نام هیپوکامپ را که محل ذخیره سازی خاطرات و مسئول یادگیری مهارت های جدید است، فعال می کند. هرچه هیپوکامپ فعال تر شود، یادگیری بیشتری رخ می دهد و ضریب هوشی نیز بالاتر می رود. البته پیشنهاد می شود به منظور اثرگذاری بیشتر، افراد کتاب های متنوع
...
  • و متفاوتی بخوانند و تلاش کنند برخی اوقات با دست مخالف بنویسند. بنابراین از همین امروز کتابی را انتخاب کنید که قبلا آن را نخوانده اید و علاوه بر نوشتن خلاصه ی آن، درمورد موضوع آن با دوستان و اعضای خانواده صحبت کنید.

مشخصات محصول

نویسنده: تارا رضاپور - حامد اختیاری ویرایش: -
مترجم: مترجم مانا اسلامی تعداد صفحات: 312
انتشارات: مهرسا - مهر و ماه وزن: 363
شابک: 9786009890347 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کنترل مدیریت،تصویرگر:نعیم تدین،سمیرا مختاری)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب حاضر چهارمین عنوان از مجموعه " باشگاه مغز" که با هدف تقویت عملکردهای مغزی تألیف شده است. در این کتاب که برای شانزده جلسه (پله) طراحی شده است، خواننده باید بکوشد تمرین‌های پیش‌بینی شده را به ترتیب و پله به پله انجام دهد. نویسنده سعی در دارد. مؤلف مدعی است که تمرینات و آموزش‌های کتاب، به نزدیکی هرچه بیشتر چالش‌های مغزی و واقعیت‌های زندگی روزمره کمک می‌کنند. تمرین‌های هر جلسه، شامل دو نوع "تمرینات فعال‌سازی" و "تمرینات تثبیت" هستند که با پیشرفتجلسات، پیچیده‌تر می‌شوند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

تارا رضاپور

تارا رضاپور

در حال حاضر مطلبی درباره تارا رضاپور نویسنده باشگاه مغز 4 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


حامد اختیاری

حامد اختیاری

در حال حاضر مطلبی درباره حامد اختیاری نویسنده باشگاه مغز 4 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مانا اسلامی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مانا اسلامی مترجم کتاب باشگاه مغز 4 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مانا اسلامی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید