بنر بالای صفحه
احتیاط در ریسک کردن است
احتیاط در ریسک کردن است

قیمت قبل

کتاب احتیاط در ریسک کردن است

معرفی کتاب احتیاط در ریسک کردن است

(4)
کتاب احتیاط در ریسک کردن است! (قوانین تغییر کرده اند...)، اثر رندی گیج ، با ترجمه مهرداد فروزنده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات آموخته ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 108,000

80,000

  80,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

فناوری اطلاعات و ارتباطات اقتصاد هنرآموز

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(5)
6%
قیمت قبل
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
22%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(5)
23%

مشخصات محصول

نویسنده: رندی گیج ویرایش: -
مترجم: مهرداد فروزنده تعداد صفحات: 160
انتشارات: آموخته وزن: 207
شابک: 9786008237228 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1396
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(خطر کردن،موفقیت در کسب و کار)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

با ظهور فناوری‌های جدید، نظام مالی کاملاً در هم ریخته و بسیاری از مشاغل در حال حذف شدن هستند. نویسنده در کتاب حاضر تغییرات تجاری، فناوری و اقتصادی جدید را بررسی می‌کند. نتایج تغییرات فناورانه در اقتصاد، نقش خطرپذیری بر ادامه حیات شرکت‌ها، خطرات اقتصاد دولتی و ارزشمندی ایده‌ها در اقتصاد جدید از جمله مباحث کتاب است. هم‌چنین نویسنده به نقش شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی، خودخواهی به عنوان گونه‌ای جدید از نوع‌دوستی و ارتباط متفاوت بودن و فرصت‌سازی نیز اشاره می‌کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رندی گیج

رندی گیج

رندی پل گیج، زاده‌ی ۶ آوریل ۱۹۵۹، نویسنده و سخنران انگیزشی امریکایی است. او به‌خاطر نوشتن کتاب‌های خودیاری و سخنرانی‌هایش در زمینه‌ی موفقیت و رفاه شهرت دارد. در جایی که دیگران فقط چالش‌ها را می‌بینند، رندی گیج چگونگی کشف فرصت‌های پنهان را آشکار می‌کند. کتاب‌های وی با عباراتی همچون «یک مشت توی دل و روده» و «یک تودهنی شیرین» توصیف شده‌اند. رندی شما را به اندیشه وامی‌دارد تا به هرچیز به روش‌هایی بنگرید که قبلاً هرگز تجربه نکرده‌اید. او از اینکه هرکس یا هرچیزی را به مبارزه بطلبد هراسی ندارد؛ از دولت‌ها و مذاهب سازمان‌یافته گرفته تا باورهای عامی و سنتی. رندی به یقین افسون‌کننده‌ترین رهبر فکر در زمینه‌ی ویروس‌های ذهنی، رفتار بشر و آن چیزی است که به مردم انگیزه می‌دهد تا زندگی‌شان را تغییر دهند.

رندی نویسنده‌ی ۱۴ کتاب است و کتاب‌هایش به ۲۵ زبان ترجمه شده است. همچنین کتاب‌های «امنیت در ریسک‌پذیری» و «نابغه‌ی دیوانه»‌ وی در رده‌ی پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار دارد.

او با بیش از دو میلیون نفر در بیش از ۵۰ کشور صحبت کرده و عضویت سخنرانان تالار مشاهیر امریکا و فروش مستقیم تالار مشاهیر امریکا را دارد. وقتی رندی برای پشت تریبون قرار گرفتن تلاشی نمی‌کند یا شما فکر می‌کنید که خودش را در اتاق زیر شیروانی حبس کرده تا کتابی بنویسد، احتمالاً او را جایی در زمین فوتبال خواهید یافت که دور سوم را بازی می‌کند.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهرداد فروزنده

در حال حاضر مطلبی درباره مهرداد فروزنده مترجم کتاب احتیاط در ریسک کردن است در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهرداد فروزنده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید