بنر بالای صفحه
برد شما از رختکن آغاز می شود
برد شما از رختکن آغاز می شود

فروش ویژه

کتاب برد شما از رختکن آغاز می شود

معرفی کتاب برد شما از رختکن آغاز می شود

(4)
کتاب برد شما از رختکن آغاز می شود (هفت c برای خلق تیمی برنده در کسب و کار،ورزش و زندگی)، اثر جان گوردون - مایک اسمیت ، با ترجمه حمیده کارون ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات آموخته ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 148,000 29%

105,080

148,000 29% 105,080
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مدیریت

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • هفت c برای خلق تیمی برنده در کسب و کار،ورزش و زندگی
    این کتاب به ارائه هفت C که به خلق تیمی برنده در ورزش، کسب و کار و زندگی منجر می شود می پردازد. هفت مسئله مهم و تاثیری گذاری که در کنار یکدیگر فرآیند دستیابی به موفقیت را رقم می زنند و نتیجه مورد نظر را شکل می دهند؛ فرهنگ، انتظارات، باورها، ذهنیت ها، رابطه ها، عادت ها و شخصیت عواملی هستند که باید پیش از شروع به بازی آن ها را مد نظر قرار داد.
    گزیده ای از کتاب تجربه ی من با تیم های مختلف در این سال ها نشان داده است که پیوند، کلید داشتن تیمی عالی است و نبود پیوند بین اعضا باعث ضعف در کار تیمی و کسب نتایجی
...
  • پایین تر از حد انتظار می شود. بودن یا نبودن پیوند بین اعضا عمل تفاوت بین تیم هایی است که پیشرفت می کنند و تیم هایی که از هم می پاشند. یکی از مهم ترین مشکلاتی که مربیان به آن اشاره می کنند نبود پیوند بین اعضای تیم است. زیرا عده ای زن یا مرد در تیم شان حضور دارند که تنها روی خودشان، اهداف شخصی شان، دنبال کنندگان شان در شبکه های اجتماعی و تصویر شخصی شان تمرکز دارند. اغلب این بازیکنان خانواده و دوستانی دارند که مدام به آن ها تلقین می کنند باید بیشتر بازی کنند، بیشتر امتیاز بگیرند و معروف تر شوند. پیامی که از دنیای اطراف شان دریافت می کنند این است، که این فرد است که اهمیت دارد، نه تیم. همه چیز مربوط به من است، نه ما. این عوامل باعث ایجاد گسست بین اهداف فردی و اهداف تیمی می شود و، در نهایت، عملکرد تیم را تضعیف می کند.

مشخصات محصول

نویسنده: جان گوردون - مایک اسمیت ویرایش: -
مترجم: حمیده کارون تعداد صفحات: 146
انتشارات: آموخته وزن: 210
شابک: 9786008237716 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(رهبری و موفقیت،گروه های کار)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان گوردون

جان گوردون

در حال حاضر مطلبی درباره جان گوردون نویسنده برد شما از رختکن آغاز می شود در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مایک اسمیت

مایک اسمیت

در حال حاضر مطلبی درباره مایک اسمیت نویسنده برد شما از رختکن آغاز می شود در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حمیده کارون

در حال حاضر مطلبی درباره حمیده کارون مترجم کتاب برد شما از رختکن آغاز می شود در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمیده کارون

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید