بنر بالای صفحه
هوش برتر فعالیت هایی برای پرورش هوش هیجانی EQ ویژه 6 3 سال
هوش برتر فعالیت هایی برای پرورش هوش هیجانی EQ ویژه 6 3 سال

فروش ویژه

کتاب هوش برتر فعالیت هایی برای پرورش هوش هیجانی EQ ویژه 6 3 سال

معرفی کتاب هوش برتر فعالیت هایی برای پرورش هوش هیجانی EQ ویژه 6 3 سال

(2)
کتاب هوش برتر (فعالیت هایی برای پرورش هوش هیجانی (EQ)،ویژه 6-3 سال))، اثر پریسا جعفری - داود حاج خدادادی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات یار مانا ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 190,000 29%

134,900

190,000 29% 134,900

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: پریسا جعفری - داود حاج خدادادی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 112
انتشارات: یار مانا وزن: 270
شابک: 9786007768778 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(آزمون های هوش هیجانی در کودکان،تصویرگر:فائزه تقی یار،معرفی شده در کتابنامه رشد آموزش و پرورش)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

هدف این مجموعه، پرورش و ارتقای هوش شناختی یا همان هوش هیجانی در کودکان است. به همین منظور در هر صفحه فعالیت‌های خلاقانه‌ای طراحی شده است که کودک باید با کمک والدین یا مربیان آن‌ها را انجام دهد. از موضوعات مورد بررسی در تمرین‌ها به چند عنوان اشاره می‌کنیم: عزت نفس، خودشکوفایی، حل مسئله، انعطاف‌پذیری، واقع‌گرایی، خوش‌بینی و تحمل فشار روانی.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پریسا جعفری

پریسا جعفری

در حال حاضر مطلبی درباره پریسا جعفری نویسنده هوش برتر فعالیت هایی برای پرورش هوش هیجانی EQ ویژه 6 3 سال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


داود حاج خدادادی

داود حاج خدادادی

در حال حاضر مطلبی درباره داود حاج خدادادی نویسنده هوش برتر فعالیت هایی برای پرورش هوش هیجانی EQ ویژه 6 3 سال در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید