بنر بالای صفحه
برنامه ریزی آموزشی نشر آموخته یار مانا
برنامه ریزی آموزشی نشر آموخته یار مانا

فروش ویژه

کتاب برنامه ریزی آموزشی نشر آموخته یار مانا

معرفی کتاب برنامه ریزی آموزشی نشر آموخته یار مانا

(2)
کتاب برنامه ریزی آموزشی (راهبردهای بهبود کیفیت در سطح یک واحد)، اثر محمدرضا نیستانی ، با ترجمه مترجم آرمین میرحسینی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات آموخته - یار مانا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 214,000 29%

151,940

214,000 29% 151,940

مشخصات محصول

نویسنده: محمدرضا نیستانی ویرایش: -
مترجم: مترجم آرمین میرحسینی تعداد صفحات: 264
انتشارات: آموخته - یار مانا وزن: 372
شابک: 9786007768662 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1395

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مناسب برای مدرسه،واحد دانشگاهی و آموزش مجازی،معرفی شده در کتاب نامه رشد)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

اصول و مبانی کلی و نظری برنامه‌ریزی باید در عمل و با مهارت در برنامه‌ریزی راهبردی و عملیاتی در سطح واحد آموزشی همراه شود. کتاب حاضر راهبردهای عملی و عینی در بهبود کیفیت در واحدهای آموزشی و دانشگاهی را بررسی می‌کند. نویسنده کوشیده است گام‌های برنامه‌ریزی آموزشی رادر سه حوزۀ مدرسه، واحد دانشگاهی و دانشگاه مجازی تبیین کند. شناسایی مبانی و فرایندهای برنامه‌ریزی آموزشی در سطح یک واحد و تشریح دقیق و گام به گام هر یک، عناصر اصلی این اثر را تشکیل می‌دهند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدرضا نیستانی

محمدرضا نیستانی

در حال حاضر مطلبی درباره محمدرضا نیستانی نویسنده برنامه ریزی آموزشی نشر آموخته یار مانا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم آرمین میرحسینی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم آرمین میرحسینی مترجم کتاب برنامه ریزی آموزشی نشر آموخته یار مانا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم آرمین میرحسینی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید