بنر بالای صفحه
روانشناسی مثبت فضایل و توانمندی های شخصیت
روانشناسی مثبت فضایل و توانمندی های شخصیت

فروش ویژه

کتاب روانشناسی مثبت فضایل و توانمندی های شخصیت

معرفی کتاب روانشناسی مثبت فضایل و توانمندی های شخصیت

(2)
کتاب روانشناسی مثبت:فضایل و توانمندی های شخصیت (کتاب راهنما و طبقه بندی 1)، اثر کریستوفر پیترسون - مارتین.ای.پی.سلیگمن ، با ترجمه کورش نامداری و دیگران ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات یار مانا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 260,000 29%

184,600

260,000 29% 184,600

محصولات مرتبط

(2)
3%
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: کریستوفر پیترسون - مارتین.ای.پی.سلیگمن ویرایش: -
مترجم: کورش نامداری و دیگران تعداد صفحات: 416
انتشارات: یار مانا وزن: 580
شابک: 9786007768655 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(دستنامه ها،صفات حمیده،خلق و خو)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

در این اثر زمینه‌های تاریخی دیدگاه‌های مربوط به انسان از منظر افراد و نحله‌های فکری متفاوت از دیرباز تاکنون مطالعه شده است. فضایل انسانی مطرح در طول تاریخ بشری و توانمندی‌های شخصیتی مربوط به هر یک شناسایی و معرفی شده و در نهایت موضوع ارزیابی و کاربرد روان‌شناسی مثبت بررسی شده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

کریستوفر پیترسون

کریستوفر پیترسون

در حال حاضر مطلبی درباره کریستوفر پیترسون نویسنده روانشناسی مثبت فضایل و توانمندی های شخصیت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مارتین.ای.پی.سلیگمن

مارتین.ای.پی.سلیگمن

در حال حاضر مطلبی درباره مارتین.ای.پی.سلیگمن نویسنده روانشناسی مثبت فضایل و توانمندی های شخصیت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

کورش نامداری و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره کورش نامداری و دیگران مترجم کتاب روانشناسی مثبت فضایل و توانمندی های شخصیت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

کورش نامداری و دیگران

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید