بنر بالای صفحه
رمان های سه گانه جان کریستوفر مجموعه اول
رمان های سه گانه جان کریستوفر مجموعه اول رمان های سه گانه جان کریستوفر مجموعه اول

کتاب رمان های سه گانه جان کریستوفر مجموعه اول

معرفی کتاب رمان های سه گانه جان کریستوفر مجموعه اول

(2)
کتاب رمان های سه گانه جان کریستوفر (مجموعه اول)، اثر جان کریستوفر ، با ترجمه حسین ابراهیمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات قدیانی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

برگزیدگان کانون پرورش فکری کودک و نوجوان

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
24%
(4)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جان کریستوفر ویرایش: -
مترجم: حسین ابراهیمی تعداد صفحات: 616
انتشارات: قدیانی وزن: 430
شابک: 9789644171246 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1395
نوع جلد : گالینگور

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای انگلیسی،قرن 20،برگزیده ششمین جشنواره کتاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش بهترین تصویرگر متن و طراحی جلد3،1376جلددر1جلد)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان کریستوفر

جان کریستوفر

کریستوفر ساموئل یود (Christopher Samuel Youd) ‏ (۱۲ فوریه ۱۹۲۲ در لنکشایر-۳ فوریه ۲۰۱۲ در سامرست)، با نام نویسندگی «جان کریستوفر»، نویسندهٔ انگلیسی داستان‌های علمی-تخیلی است.
وی سال‌ها با نام اصلی خودش (یود) در زمینه داستان بزرگ‌سالان فعالیت می‌کرد، اما موفقیتی به دست نیاورد. وی شهرت خود را مرهون داستان‌های علمی-تخیلی است که برای نوجوانان نوشته‌است. هر چند جان کریستوفر تنها یکی از چند نام نویسندگی او است. به گفته خود او، این داستان‌ها ماجرای واکنش انسان‌ها در شرایط سخت زندگی و بررسی این واکنش‌ها هستند. مهم‌ترین و مشهورترین اثر کریستوفر سه‌گانه سه پایه‌ها است که در سال‌های ۱۹۶۷ و ۱۹۶۸ نوشته شد. کوه‌های سفید (۱۹۶۷)، شهر طلا و سرب (۱۹۶۷) و برکه آتش (۱۹۶۸). موفقیت این سه‌گانه به قدری بود که ۲۰ سال بعد کتاب دیگری با نام وقتی که سه پایه‌ها آمدند نوشت و آن را به چهارگانه بدل ساخت. کریستوفر در سال ۱۹۷۰ رمان نگهبانان را نوشت که به خاطر آن جایزه گاردین را به دست آورد.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین ابراهیمی

در حال حاضر مطلبی درباره حسین ابراهیمی مترجم کتاب رمان های سه گانه جان کریستوفر مجموعه اول در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین ابراهیمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید