بنر بالای صفحه
تئوری موسیقی
تئوری موسیقی

فروش ویژه

کتاب تئوری موسیقی

معرفی کتاب تئوری موسیقی

(2)
کتاب تئوری موسیقی، اثر علینقی وزیری‏ ، با ترجمه مترجم بهروز وجدانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات صفی علیشاه ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,100 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 295,000 21%

233,050

295,000 21% 233,050

محصولات مرتبط

(4)
6%
(6)
19%
(2)
21%
(1)
6%
(1)
6%
(1)
6%
(2)
19%
(1)
6%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب تئوری موسیقی اثر کلنل علی نقی وزیری نشر صفی علی شاه منتشر شده است

مشخصات محصول

نویسنده: علینقی وزیری‏ ویرایش: -
مترجم: مترجم بهروز وجدانی تعداد صفحات: 393
انتشارات: صفی علیشاه وزن: 447
شابک: 9789645626752 تیراژ: 1100
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علینقی وزیری‏

علینقی وزیری‏

در حال حاضر مطلبی درباره علینقی وزیری‏ نویسنده تئوری موسیقی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم بهروز وجدانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم بهروز وجدانی مترجم کتاب تئوری موسیقی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم بهروز وجدانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید