شیب نشر آموخته
شیب نشر آموخته

قیمت قبل فروش ویژه

کتاب شیب نشر آموخته

معرفی کتاب شیب نشر آموخته

(2)
کتاب شیب (کتاب کوچکی که هنر ادامه دادن و هنر متوقف شدن را یادتان می دهد)، اثر ست گادین ، با ترجمه امیر انصاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات آموخته ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 46,000
قیمت ایده بوک: 44,000 26%

32,660

44,000 26% 32,660

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
1%
(2)
1%
(5)
17%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • «هوشمندی به تلاش دائمی کورکورانه نیست. گاهی هوشمندی به تشخیص لحظه‌ی مناسب قطع کردن تلاش است. در را اگر بکوبیم، دیر یا زود باز خواهد شد. اما دیوار را هر چه بکوبیم، در نخواهد شد».- محمدرضا شعبانعلی- ترجیح می‌دهید از کوه بلندی بالا بروید و پس از رسیدن به قله شاهد مناظر زیبا باشید یا جاده‌ی هموار، ولی بی‌آب و علفی را دنبال کنید؟ احتمالاً بیشترمان دوست داریم مسیر کوه را در پیش بگیریم، ولی باید حواس‌مان باشد کوهی را انتخاب کنیم که تجهیزات و توان لازم برای عبور از شیب آن را داشته باشیم. همین شیب وجه تمایز کارهای ارزشمند از سایر کارهاست. ست گادین جزء افرادی است که موفقیت یک‌شبه را با قاطعیت افسانه‌ می‌داند و بر آن خط بطلان می‌کشد. به باور او، خیلی‌ها به افراد موفق و معتبر غبطه می‌خورند، ولی حاضر نیستند از شیبی که آن‌ها پشت سر گذاشته‌اند، عبور کنند و بنابراین به متوسط بودن تن در می‌دهند. او معتقد است هر فردی باید بهترین خودش باشد و لازمه‌ی آن عبور از شیب مخصوص به خودش است. البته گاهی هم ممکن است با بن‌بست مواجه شویم. بن‌بست موقعیتی است که دائماً کار می‌کنید و کار می‌کنید و کار می‌کنید، ولی وضع خیلی تغییری نمی‌کند. اوضاع خیلی بهتر نمی‌شود، خیلی بدتر هم نمی‌شود. به همان شکل باقی می‌ماند. توصیه‌ی ست گادین این است که در مواجهه با بن‌بست باید متوقف شد و ادامه نداد. این بن‌بست ممکن است در هر جایی سروکله‌اش پیدا شود. سؤال این است که آیا جرأتش را دارید، در مواجهه با بن‌بست، متوقف شوید؟ این کتاب در تشخیص شیب و بن‌بست به ما کمک می‌کند و نشان می‌دهد کِی باید متوقف شویم و کِی باید تسلیم نشویم و ادامه دهیم؛ چیزی که تشخیص آن بسیار سخت است، ولی داستان‌ها و مثال‌های ارائه‌شده در این کتاب به ما کمک می‌کنند تا بهتر این موضوع را درک کنیم. در واقع، اولین گام در مسیر رسیدن به خواسته‌هایمان درک انواع موقعیت‌هایی است که ما را وادار به متوقف شدن می‌کنند.

مشخصات محصول

نویسنده: ست گادین ویرایش: -
مترجم: امیر انصاری تعداد صفحات: 80
انتشارات: آموخته وزن: 90
شابک: 9786226650359 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(بازاریابی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

هر انسانی گاهی ممکن است در زندگی با بن‌بست مواجه شود. این کتاب در تشخیص شیب و بن‌بست به انسان کمک می‌کند و نشان می‌دهد چه وقت باید متوقف شد و چه وقت باید ادامه داد. نویسنده داستان‌ها و مثال‌هایی آورده است تا مخاطب راحت‌تر موضوع را درک کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ست گادین

ست گادین

در حال حاضر مطلبی درباره ست گادین نویسنده شیب نشر آموخته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

امیر انصاری

در حال حاضر مطلبی درباره امیر انصاری مترجم کتاب شیب نشر آموخته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

امیر انصاری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید