بنر بالای صفحه
بزرگ مریخی کوچک ونوسی
بزرگ مریخی کوچک ونوسی

کتاب بزرگ مریخی کوچک ونوسی

معرفی کتاب بزرگ مریخی کوچک ونوسی

(2)
کتاب بزرگ مریخی،کوچک ونوسی، اثر رضا اسدی فرد و دیگران ، با ترجمه مترجم محمد نصیری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات رسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • سال ها پیش، یکی از دوستان کتابی به نام «مردان مریخی، زنان ونوسی» نوشته دکتر جان گری را به من معرفی نمود. نویسنده در آن کتاب از استعاره جالبی برای نشان دادن تفاوت دنیای مردان و زنان استفاده کرده بود، گویی دو موجود متفاوت از دو سیاره مختلف کنار هم قرار گرفته اند که زبان هم را نمی فهمند. وقتی در مطالعات چند ساله خود (با تیمی از همکاران پزوهشگر) به تفاوت نگرش و فقدان زبان مشترک میان نهادهای توسعه علم کشور یعنی دانشگاه ها و شرکت های نوپای برخاسته از آنها، با موتورهای اقتصاد و تولید کشور یعنی شرکت های بزرگ صنعتی و تجاری برخورد کردم، به ذهنم رسید استعاره
...
  • فوق به خوبی می تواند گویای وضعیت نسبت صنعت با دانشگاه و نیز رابطه شرکت های کوچک نوآور با بنگاه های بزرگ صنعتی و اقتصادی در ایران باشد.
    این ناهمزبانی و پی آمدهای آن، دغدغه نویسندگان کتاب برای طرح موضوع، توجه به آن و در نهایت یافتن راهکاری برای ایجاد ارتباط منسجم بین این دو قطب اساسی نوآوری و تولید در کشور عزیزمان بوده است و امید که دانش آموختگان، کارآفرینان و مدیران صنایع تولیدی و خدماتی با بهره مندی از یافته های نویسندگان، خود نیز با بازخورد مناسب و هم افزایی تجارب، موجبات همزبانی و همدلی را فراهم آورند.

مشخصات محصول

نویسنده: رضا اسدی فرد و دیگران ویرایش: -
مترجم: مترجم محمد نصیری تعداد صفحات: 256
انتشارات: رسا وزن: 306
شابک: 9789643179618 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مدیریت اقتصادی دانش بنیان شرکتهای صنعتی،کارآفرینی،بازاریابی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رضا اسدی فرد و دیگران

رضا اسدی فرد و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره رضا اسدی فرد و دیگران نویسنده بزرگ مریخی کوچک ونوسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم محمد نصیری

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم محمد نصیری مترجم کتاب بزرگ مریخی کوچک ونوسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم محمد نصیری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید