کتاب های دامیز مدل های کسب و کار
کتاب های دامیز مدل های کسب و کار کتاب های دامیز مدل های کسب و کار

فروش ویژه

کتاب های دامیز مدل های کسب و کار

معرفی کتاب های دامیز مدل های کسب و کار

(4)
کتاب های دامیز (مدل های کسب و کار)، اثر جیم میوئل هازن ، با ترجمه احسان منصوری - الناز رفیعی پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 480,000 29%

340,800

480,000 29% 340,800

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(4)
1%
(2)
29%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جیم میوئل هازن ویرایش: -
مترجم: احسان منصوری - الناز رفیعی پور تعداد صفحات: 430
انتشارات: آوند دانش وزن: 672
شابک: 9786008668725 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(برنامه ریزی راهبردی و سازمانی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

مدل‌های کسب و کار شامل روش‌هایی هستند که برای جذب مشتریان، ارائه خدمات به آن‌ها و در نهایت پول‌سازی به‌کار گرفته می‌شوند. به‌طور کلی مدل های کسب و کار بر سودآوری و تداوم آن تأکید می‌کنند. این کتاب ضمن معرفی مدل‌های کسب و کار شرکت‌های بزرگ تجاری دنیا، می‌کوشد به خواننده یاری دهد که برای تعیین اهداف و آرمان‌های مجموعه تجاری خود و افزایش جذابیت برای مشتریان، یک مدل کسب و کار مطمئن طراحی کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جیم میوئل هازن

جیم میوئل هازن

در حال حاضر مطلبی درباره جیم میوئل هازن نویسنده کتاب های دامیز مدل های کسب و کار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

احسان منصوری

در حال حاضر مطلبی درباره احسان منصوری مترجم کتاب کتاب های دامیز مدل های کسب و کار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

احسان منصوری

الناز رفیعی پور

در حال حاضر مطلبی درباره الناز رفیعی پور مترجم کتاب کتاب های دامیز مدل های کسب و کار در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

الناز رفیعی پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید