مهندسی آرزوها
مهندسی آرزوها

فروش ویژه

کتاب مهندسی آرزوها

معرفی کتاب مهندسی آرزوها

(2)
کتاب مهندسی آرزوها، اثر محمدپیام بهرام پور ، با ترجمه مترجم فرح زادنژاد - آزاده رادنژاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات نگاه نوین ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 80,000 29%

56,800

80,000 29% 56,800

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(1)
6%
(1)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
15%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • فهرست بندی کتاب «مهندسی آرزوها» 
    ???? اولین هدف: مطالعه این کتاب چطور این کتاب را بخوانیم؟ مقدمه
    ???? چرا باید هدف داشته باشیم؟ دلایلی که شما را قانع می کنند هدف داشته باشید پس با این همه فایده چرا هدف نمی گذاریم؟ چرا روش های رایج نتیجه نمی دهند؟
    ???? یک گام قبل از هدفگذاری: من چه کسی می خواهم بشوم؟
    یعنی چی «می خواهم چه کسی بشوم»؟ مزایای فوق العاده پاسخ به این سوال دو بخش مهم از ارزش ها چطور ستاره های قطبی زندگی مان را پیدا کنیم؟ چطور با ارزش هایمان زندگی کنیم؟ پیشنهادهایی برای چه کسی نبودن!
    ???? چطور هدف هایمان را انتخاب کنیم؟
    گام اول: ایده و آرزو گام دوم: سازماندهی و اولویت بندی اهداف گام سوم: آزمون اشتباهات رایج در هدفگذاری حالا لطفا اهداف تان را بازنگری کنید نتایج هدف من چه هستند؟
    ???? چطور برای هدف هایمان اقدام کنیم؟ برنامه ریزی درست نمونه ی آزمایشی برای هدف نمونه هایی از برنامه ریزی برای هدف گانت چارت هدف برنامه ریزی برای موانع بازخوردگیری از هدف و نتیجه توقعات اشتباه

مشخصات محصول

نویسنده: محمدپیام بهرام پور ویرایش: -
مترجم: مترجم فرح زادنژاد - آزاده رادنژاد تعداد صفحات: 141
انتشارات: نگاه نوین وزن: 180
شابک: 9786008913306 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روان شناسی هدف و هدف گزینی،آرزوها،موفقیت)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

زندگی هدفمند چطور زندگی است؟یکی از اصلی ترین فایده های داشتن هدف این است که وقتی هدف برای خودتان مشخص کنید، از امکانات و منابعتان یعنی زمان، انرژی، ارتباطات، پول و ... بسیار موثرتر استفاده خواهید کرد. اگر هدف داشته باشید، مشغول حرف زدن پشت سر دیگران نمی شوید، چون وقتش را ندارید. همچنین مسیرتان مشخص تر خواهد بود و از همه چیز برای آنچه می خواهید، هدفمند استفاده می کنید.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمدپیام بهرام پور

محمدپیام بهرام پور

در حال حاضر مطلبی درباره محمدپیام بهرام پور نویسنده مهندسی آرزوها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم فرح زادنژاد

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم فرح زادنژاد مترجم کتاب مهندسی آرزوها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم فرح زادنژاد

آزاده رادنژاد

در حال حاضر مطلبی درباره آزاده رادنژاد مترجم کتاب مهندسی آرزوها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آزاده رادنژاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید