بنر بالای صفحه
خط احساس
خط احساس

فروش ویژه

کتاب خط احساس

معرفی کتاب خط احساس

(2)
کتاب خط احساس، اثر سیمین شیردل ، با ترجمه مترجم مینا سرابی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پرسمان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 170,000 26%

125,800

170,000 26% 125,800

محصولات مرتبط

(4)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
23%
فروش ویژه
(4)
1%
(4)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • بي‌هدف نگاهي به دوروبَرم انداختم. چقدر همه‌‌چيز کسل‌کننده و تکراري شده بود! مدتي مي‌شد که حتي حوصله‌ي خودم را هم نداشتم! هواي پاييز و بي‌برنامگي و تکرار روزهايم جذابيتي نداشت. بيرون از اتاقم هم خبري نبود؛ صداي تلويزيون و صداي پاي مادر که اغلب در مسير آشپزخانه و هال، در رفت‌وآمد بود و پدر هم که از سر بيکاري، روي کاناپه لم مي‌داد و اخبار گوش مي‌کرد و در همين حين مراقب بود تا اگر کسي قصد بيرون رفتن از خانه را دارد، مبادا بدون بازجويي مختص به خودش مجوز عبور صادر شود. درست مثل ناظم مدرسه و يا حراست دانشگاه که وظيفه‌اش مراقبت از ظاهر و رفتار محصلين
...
  • و دانشجوها بود، وظيفه‌ي پدر هم از وقتي که يادم مي‌آمد چيزي غير از اين نبود. انگار تنها دل‌مشغولي‌اش ايرادگرفتن از ظاهر و طرز لباس پوشيدن ما بود. حتي در مواقع بي‌ايرادي هم ايرادي پيدا مي‌کرد! از وقتي که بازنشسته شد، اوضاع بدتر هم شد. به همه‌‌چيز گير مي‌داد و گاهي واقعاً غيرقابل تحمل مي‌شد. دوست داشتم آن‌قدر قدرت داشتم که بتوانم از پنجره پرواز کنم و بروم بيرون، تا مجبور نباشم از جلوي چشم پدر عبور کنم.

مشخصات محصول

نویسنده: سیمین شیردل ویرایش: -
مترجم: مترجم مینا سرابی تعداد صفحات: 394
انتشارات: پرسمان وزن: 458
شابک: 9786001872648 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های فارسی،قرن 14)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

سیمین شیردل

سیمین شیردل

در حال حاضر مطلبی درباره سیمین شیردل نویسنده خط احساس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مینا سرابی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مینا سرابی مترجم کتاب خط احساس در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مینا سرابی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید