بنر بالای صفحه
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی
روابط انسانی در سازمانهای آموزشی

کتاب روابط انسانی در سازمانهای آموزشی

معرفی کتاب روابط انسانی در سازمانهای آموزشی

(6)
کتاب روابط انسانی در سازمانهای آموزشی، اثر دکتر غلامعلی سرمد ، با ترجمه مترجم علی محمد نظری - فرشاد محسن زاده - علیرضا بوستانی پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 122,000 13%

106,140

122,000 13% 106,140

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
24%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمه چاپ ششم

  • فصل اول: کلیات
  • فصل دوم: مفهوم و تاریخچه مطالعه روابط انسانی
  • فصل سوم: نظریه‌های روابط انسانی
  • فصل چهارم: سازمان و نقش انسان در آن
  • فصل پنجم: رفتار سازمانی
  • فصل ششم: رهبری در سازمان
  • فصل هفتم: ارتباطات انسانی در سازمانهای آموزشی
  • فصل هشتم: عوامل بازدارنده روابط انسانی سالم
  • فصل نهم: روابط برون‌سازمانی مراکز آموزشی
  • فصل دهم: بهسازی سازمان
  • فصل یازدهم: توصیه‌هایی به کارکنان مراکز آموزشی
  • فصل دوازدهم: روابط انسانی به تفکیک سازمان آموزشی
  • فصل سیزدهم: اخلاق و روابط انسانى از دیدگاه اندیشمندان و ادیبان مسلمان
  • منابع
  • هر
...
  • فصل شامل چند سؤال و فعالیت براى بحث و بازنگرى است.


  • چاپ ششم ویراست 2: با اصلاحات و اضافات

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر غلامعلی سرمد ویرایش: -
مترجم: مترجم علی محمد نظری - فرشاد محسن زاده - علیرضا بوستانی پور تعداد صفحات: 348
انتشارات: سمت وزن: 480
شابک: 9789645305107 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته علوم تربیتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «رفتار و روابط انسانی در سازمانهای آموزشی» به ارزش 2 واحد تدوین شده و در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی نیز قابل استفاده و استناد است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهى، سایر علاقه‏‌مندان نیز از آن بهره‌‏مند شوند..

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر غلامعلی سرمد

دکتر غلامعلی سرمد

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر غلامعلی سرمد نویسنده روابط انسانی در سازمانهای آموزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم علی محمد نظری

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم علی محمد نظری مترجم کتاب روابط انسانی در سازمانهای آموزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم علی محمد نظری

فرشاد محسن زاده

در حال حاضر مطلبی درباره فرشاد محسن زاده مترجم کتاب روابط انسانی در سازمانهای آموزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فرشاد محسن زاده

علیرضا بوستانی پور

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا بوستانی پور مترجم کتاب روابط انسانی در سازمانهای آموزشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علیرضا بوستانی پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید