بنر بالای صفحه
حقوق بین‌الملل خصوصی  کلیات  تابعیت  اقامتگاه  وضعیت بیگانگا
حقوق بین‌الملل خصوصی  کلیات  تابعیت  اقامتگاه  وضعیت بیگانگا

کتاب حقوق بین الملل خصوصی کلیات تابعیت اقامتگاه وضعیت بیگانگا

معرفی کتاب حقوق بین الملل خصوصی کلیات تابعیت اقامتگاه وضعیت بیگانگا

(6)
کتاب حقوق بین‌الملل خصوصی: کلیات، تابعیت، اقامتگاه، وضعیت بیگانگا، اثر نصرالله ابراهیمی ، با ترجمه مترجم محمد صادری توحیدخانه - حمید بهره مند بگ نظر ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 222,000 13%

193,140

222,000 13% 193,140
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتابهای حقوقی دانشگاهی و عمومی

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
13%
(4)
3%
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
13%
(2)
3%
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • اختصارها

  • پیشگفتار
  • فصل اول: کلیات و مفاهیم
  • فصل دوم: تابعیت
  • فصل سوم: اقامتگاه
  • فصل چهارم: وضعیت بیگانگان
  • فصل پنجم: وضعیت پناهندگان و استرداد مجرمین
  • فصل ششم: وضعیت سرمایه‌گذاری خارجی بیگانگان در ایران
  • پیوستها
  • کتابنامه

مشخصات محصول

نویسنده: نصرالله ابراهیمی ویرایش: -
مترجم: مترجم محمد صادری توحیدخانه - حمید بهره مند بگ نظر تعداد صفحات: 452
انتشارات: سمت وزن: 694
شابک: 9786000202125 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک



این کتاب برای دانشجویان رشته حقوق در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس«حقوق بین‌الملل خصوصی 1» به ارزش 2 واحد و همچنین برای استفاده دانشجویان کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و حقوق بین‌الملل تدوین شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

حقوق بین‌الملل خصوصی که گاهی به آن حقوق تعارض قوانین نیز اطلاق می‌شود، مجموعه قواعد و مقرراتی است که روابط حقوقی بین‌المللی اشخاص حقیقی یا حقوقی را با یکدیگر تنظیم می‌کند. بنابراین، موضوعی مربوط به حقوق بین‌الملل خصوصی است که از مرز یک کشور گذشته و به کشور دیگر تسری یابد. نظر به اینکه حقوق بین‌الملل خصوصی و قواعد حقوقی این رشته به تنظیم روابط افراد در زندگی بین‌المللی می‌پردازد و پناهندگان و مجرمین و سرمایه‌گذاران خارجی گروهی از افراد هستند که از قوانین و مقررات نظامهای حقوقی داخلی کشور میزبان متأثر می‌گردند و از طرفی قانون‌گذار مزبور ... در وضع قوانین و مقررات خود وضعیت خاص آنها را نیز مد نظر قرار می‌دهد، نویسنده در این کتاب علاوه بر پرداختن موضوعات یادشده در حقوق بین‌الملل خصوصی، مباحث ویژه‌ای را نیز برای گروههای مزبور تحت عناوین وضعیت پناهندگان، استرداد مجرمین و وضعیت سرمایه‌گذاری خارجی بیگانگان در ایران اختصاص داده تا قوانین و مقررات ایرانی حاکم بر آنها بررسی و تحلیل شود. همچنین با توجه به اینکه مؤلف سالهای زیادی از عمر خود را صرف تحقیق و تدریس در این رشته نموده، در این نوشتار سعی کرده است موضوعات و مسائل حقوق بین‌الملل خصوصی و تحولات معاصر آن را نیز به رشته تحریر درآورد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نصرالله ابراهیمی

نصرالله ابراهیمی

در حال حاضر مطلبی درباره نصرالله ابراهیمی نویسنده حقوق بین‌الملل خصوصی کلیات تابعیت اقامتگاه وضعیت بیگانگا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم محمد صادری توحیدخانه

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم محمد صادری توحیدخانه مترجم کتاب حقوق بین‌الملل خصوصی کلیات تابعیت اقامتگاه وضعیت بیگانگا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم محمد صادری توحیدخانه

حمید بهره مند بگ نظر

در حال حاضر مطلبی درباره حمید بهره مند بگ نظر مترجم کتاب حقوق بین‌الملل خصوصی کلیات تابعیت اقامتگاه وضعیت بیگانگا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حمید بهره مند بگ نظر

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید