مقدمه ای برجامعه شناسی عمومی1.کنش اجتماعی2.سازمان اجتماعی
مقدمه ای برجامعه شناسی عمومی1.کنش اجتماعی2.سازمان اجتماعی

کتاب مقدمه ای برجامعه شناسی عمومی1.کنش اجتماعی2.سازمان اجتماعی

معرفی کتاب مقدمه ای برجامعه شناسی عمومی1.کنش اجتماعی2.سازمان اجتماعی

(2)
کتاب مقدمه ای برجامعه شناسی عمومی1.کنش اجتماعی2.سازمان اجتماعی، اثر گی روشه ، با ترجمه هما زنجانی زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1396 توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(5)
3%
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
3%
(2)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب اول: کنش اجتماعی

  • فصل اول: کنش اجتماعی
  • فصل دوم: پایه‌های هنجاری کنش اجتماعی
  • فصل سوم: پایه‌های آرمانی و نمادی (سمبلیک) کنش اجتماعی
  • فصل چهارم: فرهنگ، تمدن و ایدئولوژی
  • فصل پنجم: اجتماعی شدن، همنوایی و کج‌روی
  • کتاب دوم: سازمان اجتماعی
  • فصل اول: سازمان اجتماعی: طبقه‌بندی و سنخ‌شناسی (تیپولوژی)
  • فصل دوم: جامعه سنتی و جامعه فنّاورانه
  • فصل سوم: سازمان اجتماعی: کارکرد، ساخت و نظام
  • فصل چهارم: نظام اجتماعی

مشخصات محصول

نویسنده: گی روشه ویرایش: -
مترجم: هما زنجانی زاده تعداد صفحات: 412
انتشارات: سمت وزن: 637
شابک: 9789645302632 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1396
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته علوم اجتماعی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درسهای «مبانی جامعه‌شناسی» و «نظریه‌های جامعه‌شناسی» و منبع کمکی بعضی حوزه‌های جامعه‌شناسی مانند درسهای «جامعه‌شناسی آموزش و پرورش» و «روش تحقیق» ترجمه شده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب توسط گی روشه استاد جامعه‌شناسی دانشگاه مونترال کانادا و پایه‌گذار گروه جامعه‌شناسی این دانشگاه نگاشته شده و حاصل 15 سال تدریس اوست. در برنامه‌های درسی رشته علوم اجتماعی، درس مبانی جامعه‌شناسی بیشتر درگیر مفاهیم جامعه‌شناختی می‌شود و کمتر می‌تواند یک بینش کلی جامعه‌شناختی ارائه دهد. به نظر می‌رسد آنچه برای تدریس حوزه‌های جامعه‌شناسی راه‌گشاست، تدریس مقدمه جامعه‌شناسی عمومی است و این کتاب می‌تواند این نیاز را برطرف کند. گی روشه در مقدمه کتاب می‌نویسد «سه مسئله بر تحقیق نظری و تجربی در جامعه‌شناسی عمومی حاکم است: کنش، سازمان و تغییرات اجتماعی». با توجه به این نکته، کتاب حاضر که تجمیع دو کتاب کنش و سازمان اجتماعی است، برای دانشجوی علوم اجتماعی این امکان را فراهم نموده است که با مطالعه این اثر، شناختی کلی و جامع از جامعه‌شناسی عمومی به دست آورد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

گی روشه

گی روشه

در حال حاضر مطلبی درباره گی روشه نویسنده مقدمه ای برجامعه شناسی عمومی1.کنش اجتماعی2.سازمان اجتماعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

هما زنجانی زاده

در حال حاضر مطلبی درباره هما زنجانی زاده مترجم کتاب مقدمه ای برجامعه شناسی عمومی1.کنش اجتماعی2.سازمان اجتماعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

هما زنجانی زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید